Sjefsmegga Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Småtassene har sovna BEGGE TO!!! Så her skal det nytes en svær bolle med salat, fetaost, oliven med en herlig olje/balsamico-dressing.. Mmmmmmmm.....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Å det høres jo helt topp ut.. Du må kose deg og nyte kvelden..)
Mor di! Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Herligt! =) Jeg også nyter en rolig kveld med en baby som sover og en samboer som er ute... men i motsetning til deg koser jeg meg med en snickers, ikke noe sunne greier-selv om det hørtes vanvittig godt ut! :-)
Sjefsmegga Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 hehe..mengden fetaost dreper vel mye av sunnheten.. *kremt* men det er så GODT!!!!
Mor di! Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hehe, men heldigvis har du jo en relativt sunn dressing i forhold til f.eks thousand island! =) (ikke at den ville vært så¨god på gresk salat da..hehe..-) Mmmm....nå fikk jeg lyst på gresk mat, og med masse tatziki...mm....*drømmeromgreskgyros*
☆Anonymia☆ Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 åå nam =) hørtes veldig godt ut =) kos deg =)
Kjukka Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Herlig...!!! har nettopp hatt meksikansk-ting jeg. Jalapeno`s-marinerte biffstrimler, med bønner, guacamole, rømme, løk og paprika. Fytti det var godt, og iallefall når min bedre(?) halvdel spiste sammen med meg Lille-snuppa sovna kl. 19, litt tidligere enn vanlig Var trøtt stakkar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå