Gå til innhold

Noen med IKM på torsdag..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Symptomer..?

Når skal dere teste..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia. ja jeg har ikm på torsdag. :-)

har store opphovna bryster og mensmurringer i korsryggen.

du da?

Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag. Denne gangen har jeg absolutt ingen symptomer. Ikke såre brystvorter ikke mensmurringer så det kan tyde på at jeg har litt lenger syklus denne gangen kanskje:-)

Jeg kommer ikke til å teste før neste mandag jeg. Jeg har hatt nok negative tester de siste to åra og har alltid testa alt for tidlig og uten grunn.

Lykke til håper spiren sitter!

Skrevet

Jeg har vel ingen symptomer utenom det anlige, men skal teste i morgen tidlig..

Oppdatering kommer..;)

Skrevet

Jeg har nok også ikm på torsdag eller fredag.. Har da noen små symptomer, men pleier å bli lurt før ikm, så jeg har ikke den store troen denne måneden heller. Har bare 1 test liggende, så jeg vet ikke om jeg kommer til å teste før torsdag eller fredag.. Men er jo litt utålmodig også da ;)

Skrevet

testet i dag, neg......... så lei av disse skuffelsene ;(

Skrevet

Jeg testet i dag, klarte ikke å vente lenger, selv om det er litt tidlig... Den ble negativ, og nå har jeg ikke flere tester. Men tanta kommer nok som vanlig denne måneden også ja..

Skrevet

Negativ på meg også, men til alles trøst: det er visst ganske vanlig å teste neg. før IKM, så det er vel et håp hos oss alle fordi om..=)

Lykke til...

Skrevet

Ja det hetes jo det, så det er jo litt håp... Men jeg pleier å bli skuffet, så jeg er innstilt på at tanta kommer som vanlig. Testet nok ikke før etter ikm ved mine forrige graviditeter, for da var jeg ikke "prøver" å ante nok ikke lunta før ikm. Jeg har litt murringer, litt ømme pupper og har vært småkvalm noen dager men...

Lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...