Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Uhu.......en av mine svenske favoritt filmpersonligheter! Også leser jeg i avisa idag at dette er den siste som blir laget!!!!! Det er DUMT!! Gjett om vi skal benke oss da:-) Får ta på sørgebånd......
Maud Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal også se. Minstesnupp lager et h... på natta for tiden så å satse på noe som strekker seg over mange kvelder orker jeg ikke. Vet med sikkerhet at jeg rett som det er vil legge meg klokka ni. Noe som starter i dag og slutter i dag er derfor akkurat passe. Mankell er dessuten en favoritt.
Reveenka Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har lest alle bøkene, syns de er kjempefine! Skal jeg si hvem som gjorde det? Hehe - tulla! Selv skal jeg se del tre av Rød Snø i kveld, har den på dvd. Må bare vente på at alle revungene blir stille først så jeg ikke blir forstyrret c",)
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal også se!!! Men du... er ikke dette bare den siste som er laget med Rolf Lassgård i rollen som Wallander...? Tror det kommer flere med han andre, Christer et-eller-annet. Enten har jeg drømt eller så er jeg laaaangt ute på jordet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Kos deg med Rød snø du og HYYYYYYYSJ!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Joda, det skal visst lages flere, men ikke med han jeg liker så godt!!! Han har sin helt spesielle stil og sjarm..........:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå