Gå til innhold

Hjelp, hemorider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelp meg med dette...tror jeg har fått hemorider, gjør litt vondt når jeg er på do, og idag kom det endel frisk blod i do. Vet man skal spise fiber, drikke vann o.l men er det noe man kan gjøre for å fjerne dette? har hørt om noen stikkpiller som heter scheriproct, noe som vet om disse er ok for gravide, evt andre legemidler? takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem som deg, klarer heller ikke å regulere det kun med kosthold. Jeg har brukt actosanal stikkpiller og salve, det er ikke funnet skadelig effekt på foster og det er ingen ting i veien for å bruke det under svangerskapet så lenge man ikke bruker det sammenhengende over alt for lang tid.

Man må i midlertid bruke preparatet i minst 4 uker for å få effekt! Evt kan du gjøre knipeøvelser og vente til etter fødselen før du behandler deg med hemorride salver/stikkpiller.

Skrevet

Huff føler med dere!

Ble selv KJEMPE plaget av hemorider etter at eg fikk min første tulle...det er bare noe av det værste eg har vært med på...til tider kom det bare en tynn stripe avføring ut (beklager detaljene) he he

Brukte også Alcos anal salve og stikkpiller.

Huff nå begynte eg jammn å grue meg til ettervirkningene....

God bedring til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...