LINDA*** Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 MINST mulig!!! heheh... Fy flate for et møkka-10-år. MEN... Jeg husker vel nooe: * bolerbukser * midtskill * "boyband", Backstreet boys og Spice Girls * Dance-music m/rapartister midt inni! * Abslott Music 1-2-3-4-5-6-7-8-9 osv osv * Buffalo-sko * bruuuunkrem! * solbriller m/"olja" glass * Sidevesker (på skrå over skuldern/magen) * XL-radio * Gule vegger og MYE furu (grøss) * Kassettspiller * Bærbar CD (Oooo, revolusjonerende!) * Walkman * Mobil-mania! (mobil uten SMS funksjon. Eehh!)Ericksson GA318 * Nintendo og Sega * Svææære PC'r * Svææære TV'r Mere???
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg likte veldig godt 90 tallet jeg:) Ikke interiøret. Rave kulturen (i utlandet og ikke dopen). Elektronika og drum & base. Det var plutselig lov å danse igjen uten at det var disco og trance. Grønsjen...Nirvana spilte i Bergen før Smells like ts. Martin Scorsese og en del andre filmskapere kom på banan - ikke minst pulp fiction Rock var ikke fullstendig kommersielt og turboneger spilte for 30 mennesker. Helt topp. REM, dum dum, Red Hot, tool, MOTORPSYCHO Gikk an på snakke om idealisme og politikk igjen.... Feminismen tok en ny vei..
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 åååå 90 tallet mine gyldne år.....eeeeehhhhhvel det jeg husker best er -Ace of Base -Fruit of the loom (hadde du ikke hettegenser var du helt teit altså...) -Levis......501 og klipt opp i buksebeina....helst så lange bukser som mulig..... -midtskill - My socalled life -Beverly Hillls 90210 - Alt som hadde med OL og gjøre
wirre;o) Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 17.01.91- kong olav V døde fjortisfyll volvo 240 korte korte topper ( hadde gudskjelov en høveleg 6-pack å vise frem) Mariah Carey Grønsjen! Som jeg aldri aldri kommer til å glemme. Elsker Nirvana, Soundgarden, Pearl Jam og t-shirts på utsden av bestefarstrøya ennå. Og Lillestrøm med massevis av dancing i en eller annen sliten kjeller. Husker ikke hvor. Og dancetrancegreia på Oslo Spektrum. Og alle som sa: Nei til Narkotika. Og russetiden!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg bodde ikke i Norge på 90 tallet, men fikk OL overload. Trodde jeg hadde klart å fortrenge OL på lillehammer helt til du skriver det:)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Garage. De ble oppdaget i USA like før de skulle komme og valgte å reise på turné der i stedet - sikkert lurt. ;0)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 å herrguuuuuuuuuuud jeg husker de buksene man klippa opp nede..haahhhahahhaha leeeeeeeeeeeeeeer.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Sagaen om isfolket hadde sin storhetstid Gule bugg Enorme pannelugger sprayet opp på sida, det la seg snø bak som smeltet og datt ned på pulten i timene Krepp tang
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 sjekket det akkurat opp:) Trodde igrunnen det var Hulen, og så Maxime fordi det var en rar plass å ha det.. var 14 år det året. Elska Bleach og bodde i Seattle.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Tror den kjelleren du snakker om wirre er fagerborg hotell i nattklubben der, for der var det syyyykt mye dance partyes. jeg husker best: hvite olabukser som var klipt opp på innsiden nederst. kort rufsete hår med lang sideskill. alt det andre er nevnt så..men jeg husker det også.
mamma-til-2-jenter Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 MOT I BRØSTET er nittitallet for meg.
lenej :o) Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 90 tallet gikk ejg på barne og ungdoms-skolen. begynte i 1990 der ja... så hele den perioden har jeg så å si fortrengt... men! husker da godt sæggebukser, med bar-mage topper, og snowboard
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. mars 2008 #15 Skrevet 17. mars 2008 Bøffalo sko! furu møbler, og fæle farger på veggene og mønstrete gardiner. MESSINGPYNT! fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå