Gå til innhold

Noen som vet ang sykepenger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to arbeidsgivere,og den ene er jeg sykemeldt 50 prosent,mens den andre ikke.Der jeg er sykemeldt 50 prosent har jeg en 100prosent stilling..Når jeg får sykemld så står det på ett punkt,kommer du til å jobbe noe når du er syemeldt uavhengig hvor mange arbeidsforhold du har,og der skrev jeg ja,da jeg skal jobbe på den andre jobben min...

Men vil det si at jeg ikkefår sykepenger fra nav?Har gått 50 proset i en måned nå og jobben betaler jo ikke alt...Sånoen som har peiling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling:) Ring nav i morgen og hør med de

Skrevet

Jeg hadde også 2 arbeidsforhold blei helt sykemeldt på den ene jobben, mens jeg jobbet på den andre jobben. skrev også ja på det punktet og fikk fullt utbetalt fra nav på den jobben jeg var sykemeldt fra.

ikke helt likt men samme prinsippet da

Skrevet

Hva er det som gjør at en blir sykemeldt i èn jobb, og ikke i en annen?

Gjelder det mobbing på den ene arb.plassen, eller noe i den duren?

*nysgjerrig*

Skrevet

Jeg er ogå sykmeldt 50%. Har bare en jobb, men jeg sto foran mannen på nav og spurte ham hva jeg skulle skrive der, og han sa at jeg skulle skrive ja.

For så lenge man ikke er 100% sykmeldt, så skal man jobbe og ha litt inntekt.

Venter selv på sykepenger fra nav, men de skal være på konto senest i morgen...

Skrevet

Nei ikke mobing.Den ene jobben min er ganske tung,og jeg har problemer med rygg og bekken derfor er det kun 50 prosent på den jobben...Den andrej obben er ikke fysisk tung

Skrevet

Aha!! Skjønner =) takk for oppklaringen =)) !!!

Skrevet

Bare hyggelig du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...