Gå til innhold

Mon tro om det er ledig i tinghuset i Trondheim 08.08.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som vet - tilfeldigvis?

Noen som vil gifte seg, som kanskje er litt sent ute, så er det kanskje verdt å høre her;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooppsann;)

Skrevet

Bare å gå innom eller ringe å sjekke!

De sa når vi var å satte av datoen åvr 3mnd før vi giftet oss at vi var tidlige... Bruker stortsett ca 30min per giftemål. Så de klarer å ta mange på populære dager. Ikke sikkert man får akkurat det klokkeslettet man ønsker, men man får stortsett datoen.

Jeg ville gått innom å hørt. De er veldig koselige der! =)

Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Trondheim, men et vennepar av meg giftet seg på tinghuset i en annen norsk by - og for å søke måtte man ha et skriv fra folkeregisteret, og det er bare gyldig i så så mange mnd, 4 mnd mener jeg.. Så da kan man ikke søke om vielsesdato i tinghuset før han har disse i orden, så dem fikk ikke bestemt dato før 4 mnd før.. Så hvis det er sånn det er, så er det jo ingen som har bestilt datoen enda..

Litt rotet skrevet kanskje, men.. :o)

Skrevet

Vi måtte ikke ha papirene fra folkeregistret før vi ordnet datoen! Men de må ha papirene minimum ei uke før vielsen da. Tok vel ca 2,5uke fra vi sendte inn papirene til folkeregisteret til vi fikk de tilbake.

Gå innom tinghuset eller ring å hør, de er som sagt veldig koselige!

Skrevet

Ok, tusen takk for svar!

Skrevet

Må bare si at lillegutt blir 1 år den dagen =) Stor gutt, gitt...tiden går farlig fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...