Gå til innhold

Sykepenger fra nav!


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk kun halvparten av det jeg fikk forrige mnd. er dette riktig? ble litt skuffa altså :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare utbetaling for arbeidsdagene fra 1-18.mars,etter min beregning er det 12dager...så det stemmer nok bra at du har fått mindre enn vanlig,men du får det igjen ved neste utbetaling...altså 2.april får du utbetaling for de resterende 9dagene i mars...for utbetalingsdatoer se: http://www.nav.no/page?id=1073744027

Skrevet

Dette stemmer ikke, da HELE mnd skulle komme den 18 og det gjelder for alle... Om ikke alle, så er det kanskje noen med unntak.... Da må jo hver enkelt ta kontakt med nav, men ALLE pengene, for hele perioden skulle komme den 18.......... Grunnet påske, står oppslag på nav det.. Jeg fikk fra 28.02 til 31.03.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...