Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Nå har vi prøvd å bli gravide i over et halvt år. Jeg var helt sikker på at det hadde klaffet denne mnd, men i dag dukka tanta opp to dager før den skulle. Jeg bruker el-tester hver mnd. Men nå vil jeg prøve noe annet også. Vil så gjerne bli gravid. Og stadig flere av venninnene mine blir gravide. Hva anbeflare dere og prøve? Grapefrukt juice, Salvie te, slimløsende hostesaft eller akupunktur. (eller andre alternativer)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hei:) Alltid kjedelig når prøvingen tar tid. Anbefaler deg å prøve salviete fra TR til EL, og grapefruktjuice fra noen dager før EL og fram til EL. Jeg merker ihvertfall at det setter skikkelig fart på EL hos meg og EL-slimet. Masse lykke til, håper det snart blir din tur!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 hei:)prøv litt dong quai, hjelper mot infertilitet og bidrar til å stabilisere syklusen. Ble gravid på 1 forsøk etter dette, hadde da prøvd i 1 1/2 år...
Carrie1 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 hei! hvor kjøper du det? og vet du om man kan bruke det sammen med pyridoksin?
maria isabell Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 gje mannen din asparges,spinat og brokkoli..reis bort på langhelg rundt eggløsning..spar opp litt ekstra sæd..ligg med beina opp etter samleie,gunstig med orgasme mens du ligger slik..sørg for å kos dere myyye
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Du får kjøpt det på helsekost, men jeg er ikke sikker på om det kan brukes sammen med andre ting. Du kan spør på helsekosten, de vet en del de:)
vi3blir4 Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Se her: http://www.babyklar.no/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32 Også anbefaler jeg deg å kjøpe clearblue fertilitetsmonitor, den skal øke sjansene for å bli gravid med 89%.. Monitoren finner både dager med lav, høy og maksimal fruktbarhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå