milla84 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 men hvordan vasker dere fleeceplagg? Har hørt litt forskjellig om det. Litt redd for å få ødelagt noe.
Mockanin Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 En god start er og ta en titt på vaskeanvisningen på den lappen i plagget. Vasker fleece på 40gr. om det ikke står at det skal vaskes på 30 lissom Ikke noe dumt spørsmål det da
milla84 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Hva slags vaskeprogram bruker du da? syntetisk? dagligvask?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er en ELENDIG husmor, men jeg vasker det på vanlig 40 graders vask... Har også putta det i tørketrommelen. Er like fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå