Mockanin Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 2 åringen nekter nå å sitte i vogna når vi er på senteret rett borte i gata. Greit nok det, for det er jo ikke så mye folk der og heller ikke noe særlig med butikker. I alle fall så var vi innom Nille i dag han og jeg. Når jeg står og ser på noe greier jeg har veldig lyst på, så finner han selvsagt ut at NÅ skal han "rydde" litt og begynner å legge ting fra hyllene ned på gulvet (heldigvis ikke ting som lett ble ødelagt). Jeg ilte jo til, tok han i armen og snakket strengt til han. Jeg slapp han og da står det ei dama og ler av han. Så da er det selvsagt tilbake til hyllene og plukke ut igjen. Dama fortsatte og le. Det hele endte med at jeg ryddet opp, tok ungen regelrett under armen og freste til dama er det er JÆVLA rett og irettesette unger når gammele damer synes det er underholdning at unger ikke vil høre etter når dem blir snakket til... Dama sto og måpa mens jeg trampa ut med ungen under armen... Jeg klarer ikke for mitt bare liv og se hva som er så morsomt med at ungen ikke hører på hva jeg sier...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synes også det er artig med unger som ikke hører... når det er andres unger...hehe ;o) Sorry, men ser ikke helt hva det var å hisse seg opp for. Skjønner at damen ble litt måpende... )
NoDoubt Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg forstår godt at dama lo. Det er jo sånn barn er og kanskje det minnet henne om da hun hadde små barn selv. Syns du reagerte vel hissig på den stakkers dama!
Mockanin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Tja, kunne ikke falle meg inn og stå og åpenlyst le av at andres unger er vrange. Og har man litt mellom øra så tror jeg faktisk man skjønner at det faktisk tirrer opp ungen til å gjøre det mere.
Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Oi! Jeg hadde nok humret litt jeg også, både av lettelse for at andre unger er som mine, og fordi han sikkert var søt når han ryddet! Hadde blitt rimelig lang i maska om moren hadde frest til meg ja! Der overreagerte du...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Beklager mockanin, men du er ganske hårete i humøret i dag....
It's all about me Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Seriøst. Du kan da ikke bli sinna fordi en ukjent ler av hvor artig de synes barnet ditt oppfører seg. Oppdragelsen går ikke nedenunder og hjem av den grunn. Tror jeg hadde latt være å gå ut hvis jeg hadde vært så redd for det.
Arb.ledig husmor Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Tror eg hadde "humra" litt eg også, men hadde venta t du og barnet hadde gått, eller jeg selv hadde snudd meg og humra... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå