Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei, jeg skal flytte fra gubben og lurer på om jeg kan få hjelp av trygdekontor eller noen andre for å flytte,jeg tenkte nå på depositum,det er det som stopper meg nå for har ikke til depositum og det jeg har i mnd rekker ikke til det.vet dere om jeg kan få dekket dette??Vi har nå bodd sammen i snart 1 år pga at jeg ikke har funnet meg et sted å bo og nå har jeg endelig funnet det og ikke har til depositum da.er ikke enkelt..hjelp meg.takk
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Trygdekontor eller sosialkontor skal kunne stå som "sikkerhet" for et deåositum, men det må være greit for utleier også. Ring trygdekontor og hør! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Har du sjekket om du kan få banklån til depositumet? Det er flere og flere utleiere som ikke vil ha leietakere med sosialgaranti på depositumet, for om det er noe galt er det vanskelig å få pengene hos de i ettertid. Dette vet de fleste utleiere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå