Axus' girlfriend Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 om foreldrepenger og sykepenger blir utbetalt på samme dag?NAV hadde spandert på kontoen min hele 250kr i dag..eneste måten det kan stemme på er om disse to innskuddene kommer på ulike dager. Vet at sykepengene kommer 18.mars, men hva med foreldrepengene?
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 lurer jeg også på! hadde fått 2900 idag jeg, aner ikke hva det er.. off, synst nav er bare et rot
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har også fått 2698,- i sykepenger. Det er ALTFOR LITE!!! Får virkelig håpe de retter dette før onsdag. Kan ikke ha så lite i påsken..
Axus' girlfriend Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 går dere over til foreldrepenger i løpet av mars eller?slik at det faktisk er mulig at årsaken er at disse pengene kommer på en annen dag enn sykepengene?
Axus' girlfriend Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 ringte NAV i dag, og foreldrepengene blir ført over like etter påske - sikkert 25.mars. så det forklarer hvorfor jeg fikk så lite penger i allefall!
prøver på nr2:) Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 hæ? Får dokker foreldrepenga allerede? Æ får kun sykepenger. Fikk et skjema æ skulle levere etter ongen va født så æ trur det bli lenge tel æ ser nakka tel foreldrepengan...?! Kor mye får man forresten i foreldrepenga i månedn?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 En får jo ikke sykepenger og foreldrepenger for samme periode... Sykepenger er jo for at man er i jobb men sykemeldt og foreldrepenger er jo fordi man evt skulle være i permisjon. Og til du kroniske bansjuk: har du ikke søkt om foreldrepenger/permisjon fra nav? Bør gjøres i godt tid før termin, hvis du ønsker penger til normal tid. Det kan søkes om så sent som tre mnd etter termin, men da er du jo pengelens noen måneder og det er jo ikke så kult?
Axus' girlfriend Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2008 nei, vet at jeg ikke får sykepenger og foreldrepenger for samme periode. Men jeg gikk over i permisjon 3.mars og får derfor litt av hvert:) En hel dag med sykepenger, som da ble utbetalt i går, og resten av mnd med foreldrepenger, som kommer over påske. foreldrepenger får man fra man tar permisjon - altså 3 uker før termin. viser til kakemonstret der: bør søker i god tid før permisjon, ellers må du gå uten penger en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå