Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei, lurer hvis det er noen som er røykere som er her??? Selv plages jeg med å kutte ut røyken, er det flere som har det slik???
siw*ern Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 jeg har desverre ikke klart og slutte enda denne gangen,,,
KAS.81 har født:-) Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 røyker ikke men nikotin avhengig på snus noe som sikkert er like ille og ett mareritt å slutte med det å. har kuttet veldig ned da men like dårlig samvittighet hver kveld å tenker at i morra skal jeg kutte helt ut. blir mye tyggiser og lakerol under leppa på dagtid når jeg er aktiv på jobb og det går helt fint, men vanskelig å la vær på kveldene. men skal klare det. må ha med meg mannen min og ellers er det vanskelig. er så alt for tilgjengelig når han å snuser. huff dårlig uvane:-(
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg klarer heller ikke og kutte ut røyken helt desverre, men har trappet kraftig ned, fra ca 20 om dagen til under 5 per dag. Har ett lite håp om og klare og slutte før babyen er født da...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 dere er flinke hvis dere bare kan kutte ned;) selv kutta jeg på dagen, hadde røyka litt inn i svangerskapet da til eg fant ut at jeg var gravid så helt røykfri har jeg nå ikke vært, klarte ikke slutte med en gang vi begynte å prøve noe jeg burde gjort, men gjort er gjort;) kjenner røyksuget i ny og ne men jeg knasker somregel bare på noe da.. har ikke mulighet for å røyke på jobb heller pga vi har ikke overlapping så det hjalp meg mye! men når man bare kommer over første uka går det bedre! er alltid værst de første dagene. lykke til;)
01-08-2008 Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg røyker også Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid kutta jeg drastisk ned på røyken. Normalt før jeg ble gravid var mellom 30-40 røyk om dagen. Nå er jeg nede i 10 om dagen. Jordmor lurte på om jeg røyket når jeg var der på UL og da sa jeg hvor mye jeg hadde klart å trappe ned og da sa hu: jammen da skal ikke jeg si til deg at du burde slutte å røyke, for du har vært kjempe flink Målet mitt er jo selvfølgelig å slutte helt, men det er ikke så lett. Må ha en røyk når jeg blir stressa og det blir jeg veldig fort når jeg er på jobb. Uten røyken da kjæfter jeg heller på mennesker rundt meg, derfor røyker jeg
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Hei, røyker åsså Synes det er vanskelig å slutte, vil det men når barna (tre små) er hjemme og styra. Da er det utrulig godt å gå ut på trappa å ta en røyk Det er mange som maser om at jeg må slutte å røyke, både på jobb og hjemme, vet det er sant..... Men får det rett og slett ikke til.... Snyft
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Ja.. Vi er nok flere i samme båt. Jeg heller har ikke klart å kutte ut røyken helt desverre. Jeg røyket ca 20 om dagen før jeg ble gravid, men har klart å kutte ned til 4-5 om dagen. Fikk faktisk beskjed av legen min om at jeg kanskje ikke burde slutte helt å røyke. Han begrunnet det med at jeg da antakeligvis ville legge på meg mer enn om jeg fortsetter å røyke og overvekt er faktisk bevist mer skadelig for fosteret enn hva røyking er (kveruler de som vil..).
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 huff, ja jeg røyker også.. Jeg har trappet ned fra 12-15 om dagen til 6-7.. Er fortsatt ikke bra nok, men jeg tar en dag av gangen.. Prøver å røyke halve røyken bare, for vi trenger jo ikke ALL nikotinen i en hel røyk.. Ofte har suget gitt seg etter 7-8 trekk.. Får litt bedre samvittighet når jeg har vært ute å røyka 6 ganger, men har egentlig bare røyket 3 hele røyk. Så er det bare å ta steget helt ut, så blir vi kvitt denne forbaska røyken som styrer oss mer enn vi vil innrømme... Lykke til med røyke-slutt, alle sammen=)
maria isabell Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 kjempeflott alle dere som har klart å treppet ned..vet hvor vanskelig det er å slutte...bare fortsett slik så klarer dere det:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå