Gå til innhold

Jeg fikk en kjip telefon i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa bor 50 mil unna meg, og han har blitt sendt til sykehuset med 3 grads forbrenning på hele overkroppen.

Han er 62 år, førtidspensjonist, og sveiser og mekker bil hjemme hos seg selv for å få dagene til å gå.

Denne gangen gikk det galt, en sveisegnist satte hele han i fyr og flamme. Han hadde prøvd å komme seg ut av klærne, men hadde ikke klart det. Alle klærne på overkroppen brant opp, han hadde sprunget rundt i ring i gårdsplassen i sjokk.

Heldigvis ble han sett av en gammel nabo, som løp opp med brannslukningsapparat, og fikk ringt ambulanse.

Huff, dette er så ekkelt.

Har tatt på meg masse arbeid i påsken, siden jeg ikke har ungen hjemme. Nå ser det ut til at jeg må pakke sekken å reise til Bergen i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda!! Håper det går bra med han! trøsteklem til deg..

Skrevet

Så fælt, det er sinnsykt vondt med brannskader...jeg fikk 3-grads på ene skinka mi da jeg var 16år, en brennende kullbit fra et bål ble sparka utav bålet an en full idiot som sprang tvers igjennom bålet vårt...og buksa mi tok fyr...

Skrevet

Å nei så trist!

Du får ta turen til Bergen, det setter han sikkert pris på. Og husk at Bergen har den beste brannskadeavdelinga i Skandinavia.

Håper det går fint med pappaen din

Stor klem til deg

Skrevet

Ja huff jeg tenker veldig på han nå.

Han ble først sendt til Hamar, så derfra med luftambulanse til Bergen.

Stakkar, han har sikkert kjempevondt.

Han var helt forbrendt på rygg mage og armer, men hadde berget ansiktet.

Skrevet

Håper det vil gå bra med pappaen din..

Og så vil eg takke for at du la ut dette innlegget, har selv en mann som elske å stå ute å mekke, og holder for tiden mye på med sveiseapparatet.. Så dette skal eg vise han, og si at det er viktig med verneutstyr (noe han ikkje bruke :@)

Skrevet

Åh herregud, stakkar pappaen din. Er han innlagt på Haukeland nå eller?? Håper og krysser fingrene for at han blir bra igjen.. fort!!

Skrevet

Det ironiske her er at jeg kjøpte en ordentlig sveise-kjeledress til han til jul, men den ville han ikke bruke.

"Vanskelig å ha på så mye klær, blir så varmt" svarte han.

-Og varmere ble det nok ettersom han valgte å IKKE bruke den.

Ja, si til mannen din at værneutstyr er til for å brukes!

Skrevet

Ja, der er han nå ja!

Takk for at dere krysser fingrene. Huff, blir så bekymret.

Skrevet

Off, herregud! Håper det går bra med han!

Skrevet

Stakkars.rysser fingrene for athan blir fort frisk og sender en trøsteklem til deg og pappaen din..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...