Gå til innhold

Jeg fikk en kjip telefon i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa bor 50 mil unna meg, og han har blitt sendt til sykehuset med 3 grads forbrenning på hele overkroppen.

Han er 62 år, førtidspensjonist, og sveiser og mekker bil hjemme hos seg selv for å få dagene til å gå.

Denne gangen gikk det galt, en sveisegnist satte hele han i fyr og flamme. Han hadde prøvd å komme seg ut av klærne, men hadde ikke klart det. Alle klærne på overkroppen brant opp, han hadde sprunget rundt i ring i gårdsplassen i sjokk.

Heldigvis ble han sett av en gammel nabo, som løp opp med brannslukningsapparat, og fikk ringt ambulanse.

Huff, dette er så ekkelt.

Har tatt på meg masse arbeid i påsken, siden jeg ikke har ungen hjemme. Nå ser det ut til at jeg må pakke sekken å reise til Bergen i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke noe særlig ut nei=)

Gjør det du føler passer best for deg, det som føles riktig=)

Skrevet

Hvorfor legger du det ut på krangle egentlig? Så vi skal diskutere om det er sant eller ikke? Eller hvor dum du er som vurderer å ikke reise?

Jeg hadde reist på flekken. Et fly bruker 40 min fra Gardermoen til Flesland, så skjønner ikke at du vurderer å ikke dra.

Hilsen en som ikke har en far, og ville gjort hva som helst for å få en.

Skrevet

Herregud.

Jeg la det ut her fordi jeg bruker å skrive her innimellom.

Og jeg har ikke lurt på om jeg skal reise, selvfølgelig skal jeg det!

(Om du lurer er det ikke mulig for meg å fly herfra, alternativet mitt er 12 timer i bil, alikevel reiser jeg)

Lær deg og les, jeg skrev at jeg har tatt på meg mye jobb i påsken, så det blir jo ekkelt å måtte si det i fra meg, men selvfølgelig reiser jeg.

Men du leste det kanskje annerledes?

Skrevet

Får håpe det går bra - en så stor 3.grads forbrenning på en så voksen mann er kritisk.

Skrevet

Håper det går bra med pappan din......det høres veldig alvorlig ut:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...