Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hva synes dere om dette tilbudet?? Noen som vet hva årsmodell dette kan være??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12794880&sid=xz6cbas09gm201792&WT.svl=Bilde
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Bilstol er vel noe som ikke bør kjøpes brukt..da en bilstol faktisk skal kasseres etter en trafikk ulykke og en ikke kjenner til stolens historie.... Det er jo selvsagt ditt valg, men ville heller sett en del tester av bilstoler og satset på sikkerhet..de pengene betyr lite om utstyret ikke skulle holde i en eventuell ulykke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå