Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Fy søren som jeg brenner i ansiktet nå. Har fått et utslett over neseryggen og under øynene, hele panna og nedovermot haka. Ser nesten ut som soleksem, men jeg kan love dere at denne huden ikke har sett sol på evigheter... Det svir og brenner og klør og jeg holder på å bli sprø! Noen som har vært borti lignende? Forslag til hva jeg kan ha på?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Noe du har spist? Hydrokortisonkrem og eurax hjelper. Har du zyrtec eller lignende i huset? Kanskje det hjelper også?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Vel, jeg gikk på prednison, og trodde det var pga det jeg brant så i ansiktet. For det har jeg gjort før. Men nå sluttet jeg med det på torsdag, og da eksploderte det jo. Får se om vi har noe zyrtec liggende. Får nå alt mulig merkelige greier og... Takk for tips :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Du har ikke noe Aloe Vea i hus da? ......... Hm.. Spørs jo hva det kommer av men.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Nei, har klart å ta livet av den planten. Har en aloevera salve men den ligger i campingvogna.... Og den er litt langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå