Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og da hun skulle måle magen kommenterte hun at jeg har lite vann.

Magen har vel å merke synket og derfor blitt litt "mindre", men når jeg ligger og ikke har kynnere så er på en måte magen litt myk. Huda strammer ikke og har ingen antydninger til at strekkmerker blir et problem.

 

Var i utgangspunktet slank og har ikke lagt på meg andre steder enn magen, så er ikke derfor den er "myk"..

 

Tenkte ikke over dette før jeg så noen som skrev her at de ble satt i gang pga lite fostervann.

Er i uke 37.

 

Erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...