Gå til innhold

Har dere alle tale eller sang til deres kommende mann??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal holde tale, kan ikke dikte og er ikke så glad i sanger (antar at familien kommer til å ta seg av sanger uansett)... Men jeg er vant til å snakke i store forsamlinger slik at det nærmest forventes at jeg sier noen ord.

Skrevet

Skal holde en liten tale ja :-)

Skrevet

Skal lage en powerpoint presentasjon med bilder og musikk fra vår tid sammen.. Det vises da på stort lerret

Skrevet

Litt imponert over dere som skal holde tale jeg! I forhold til "skikk og bruk" er det vel bare brudgommen som er forventet å si noe og ikke bruden? Kunne alikevel tenkt meg og finne på noe for min kjære. Vurderer og synge en sang for ham etter middagen når festen starter, men er stygt redd for at stemmen hverken vil holde til hverken sang eller tale da jeg kommer til å være så rørt at det sikkert bare blir stotring. Har prøvd å øve litt og blir jo helt gråtkvalt bare av det, da teksten i sangen liksom betyr så masse for meg og virkelig beskriver det jeg føler

Skrevet

Jeg holdt tale for mannen min i bryllupet vårt. Grudde meg skikkelig på forhånd, men det gikk veldig fint. Utrolig hva alkohol kan gjøre med litt nerver:-) Er veldig glad for at jeg gjorde det ihvertfall. Fikk masse skryt av talen min etterpå, og det var jo stas da:-)

Skrevet

I vårt bryllup kommer det nok ikke til å bli noen taler i det hele tatt. Verken jeg elr sambo er noen talere, heller ikke resten av familiene våre. Så blir nok ett stille bryllup under middagen ;) Litt trist, men helt greit...

Skrevet

Jeg skal holde tale og hvis jeg tør skal jeg avslutte med å synge 'Det väckraste'... Men er redd jeg ikke tør det siste. Vet at den sangen er veldig vanlig i bryllup, men teksten er så fantastisk fin;)

Skrevet

Skal holde tale jeg også, men er min debut på talefronten, så den blir ikke veldig lang. Men har veldig lyst å si noen ord den dagen, og avslutte det hele med et lite dikt.

Skrevet

kjempe tøffe dere er som skal holde tale! jeg hadde grene meg ihjel! så jeg har også tenkt å lage en powerpoint presentasjon. Jeg blir så emotional og klarer ikke å få frem et ord hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...