Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hva kan det være? Før så trykka han bare om kvelden/natta - idag har han trykka på dagen oxo, og det virker som om han plages av det (han blir litt sutrete og "sint"....) Jeg ammer han, og han er dårlig til å rape, så jeg tenker selv at det bare er luft i magen som plager han.... Men så er det nå sånn at han har bæsjet lite i dag, ifh til hva han gjorde i går - så det virker som om han ikke får ut bæsjen.... Men skal jo ikke bli hard i magen når jeg bare ammer har jeg lest..... Men hvorfor denne trykkingen?????????? Er redd for at det er "farlig" for han, denne trykkingen - uff jeg blir helt hysterisk - føler ikke jeg får noen gode svar på hva dette kan være fra noen - derfor spør jeg her inne... Kanskje det er noen som har hatt et barn som har trykka, som kan gi meg noen gode råd - roe meg????!!!!!!! Blir glad for alle tips og råd jeg får ;o) Klemz fra:
Ruttitutt :-) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jenta vår var sånn da hun var rundt den alderen, hun trykket og vi lurte på om hun var plage med luft eller noe. Men tror det bare var noe hun gjorde, for ei venninnna av meg hadde en jente som var litt yngre og hun gjorde også det samme. Så her virket det ikke som om det var noe annet enn noe hun bare gjorde rett og slett. Er han treg i magen da? Da kan du prøve å gi han morsmelk på flaske med litt maltektrakt i, det hjalp mye her da snuppa vår var treg i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå