Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en elendig matbutikkshopper, hva bør jeg huske på a?

Hva har du kjøpt inn til påska?

(vi er forøvrig 3 voksne og et barn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke handlet så "annerledes" fra andre uker. Men det er middag til alle dagene, frukt og grønnsaker, toalettsaker, pålegg og brød/rundstykker.

Ellers så blir det brus, evnt ting til å bake, påskesnop, det dere måtte ønske å ha i påsken :=)

Skrevet

Har overlatt shoppinga til mannen, beste alternativet;)

Hvis du ikke skal reise langt pokker i vold, er det jo butikker døgnåpne i nærleiken nesten uansett.

God påske, snuppa.

Skrevet

gjør som meg: (for eg har jo aaaalltid rett...)

- tenk hvor mange dager du ikke vil ha tilgang på butikk..

(tors, fre - søn, man)

- det er 2 puljer da. om du ikek vil handle lørdag, så handler du alt nå. som meg.. :P

- sett opp plan for hva å ha til middag helt til tirsdag.

- skriv det du trenger på en lapp, til middagsmat.

- skriv ned alt du har lyst på.. snop å sånt..

HUSK PØLSER DA! pølsebrød, ketchup og tennvæske er høvelig også..

så må du huske slike elementære ting, som..

dopapir, bleier, våtservietter, barnemat, grøt, shampoo, såpe, kaffe, ja - sånne nødvendige ting, som ser ut til å kunne bli tomt for på ei uke..

her er min liste så langt:

Weetos

bakepapir

kaffe latte

majones

ble du noe klokere nå?

hihi..

:):):):)

Skrevet

Nå har jeg ikke handlet inn ennå, men i forbindelse med høytider og mange dager stengt, så fyller jeg ofte opp fryseren med masse junk!! Og kjøper brus og snop som om jeg aldri mer skal i butikken!! ;)

Kan være lurt å fylle opp fryseren litt altså, med litt ymse så du har noe å velge i. Brød og frosne grønnsaker, kjøttdeig og kyllingfilet, så har man noe å tære på! ;)

Skrevet

KJøper inn påskegodt til eggene og litt ekstra pålegg..ikke så mye mer enn det.....en bukett med påskjeliljer....og en god bok selvsagt. :-)

Skrevet

Flotters, nå ser det faktisk ut til at jeg får påskeshoppingen min i Sverige (snille pappa) så da blir det jo litt annerledes enn hva jeg tenkte. Da blir det noe billigvarer også:) Er liksom lov å "kline til " litt ekstra når man er i Sverige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...