Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er en elendig matbutikkshopper, hva bør jeg huske på a? Hva har du kjøpt inn til påska? (vi er forøvrig 3 voksne og et barn)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har egentlig ikke handlet så "annerledes" fra andre uker. Men det er middag til alle dagene, frukt og grønnsaker, toalettsaker, pålegg og brød/rundstykker. Ellers så blir det brus, evnt ting til å bake, påskesnop, det dere måtte ønske å ha i påsken :=)
Aga:-) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Har overlatt shoppinga til mannen, beste alternativet;) Hvis du ikke skal reise langt pokker i vold, er det jo butikker døgnåpne i nærleiken nesten uansett. God påske, snuppa.
lenej :o) Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 gjør som meg: (for eg har jo aaaalltid rett...) - tenk hvor mange dager du ikke vil ha tilgang på butikk.. (tors, fre - søn, man) - det er 2 puljer da. om du ikek vil handle lørdag, så handler du alt nå. som meg.. - sett opp plan for hva å ha til middag helt til tirsdag. - skriv det du trenger på en lapp, til middagsmat. - skriv ned alt du har lyst på.. snop å sånt.. HUSK PØLSER DA! pølsebrød, ketchup og tennvæske er høvelig også.. så må du huske slike elementære ting, som.. dopapir, bleier, våtservietter, barnemat, grøt, shampoo, såpe, kaffe, ja - sånne nødvendige ting, som ser ut til å kunne bli tomt for på ei uke.. her er min liste så langt: Weetos bakepapir kaffe latte majones ble du noe klokere nå? hihi.. :):)
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Nå har jeg ikke handlet inn ennå, men i forbindelse med høytider og mange dager stengt, så fyller jeg ofte opp fryseren med masse junk!! Og kjøper brus og snop som om jeg aldri mer skal i butikken!! Kan være lurt å fylle opp fryseren litt altså, med litt ymse så du har noe å velge i. Brød og frosne grønnsaker, kjøttdeig og kyllingfilet, så har man noe å tære på!
Sjefsmegga Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 KJøper inn påskegodt til eggene og litt ekstra pålegg..ikke så mye mer enn det.....en bukett med påskjeliljer....og en god bok selvsagt. :-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Flotters, nå ser det faktisk ut til at jeg får påskeshoppingen min i Sverige (snille pappa) så da blir det jo litt annerledes enn hva jeg tenkte. Da blir det noe billigvarer også Er liksom lov å "kline til " litt ekstra når man er i Sverige;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå