Gå til innhold

Veldig veldig svak positiv,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Jeg tipper du har testet FØR IKM?

Det gjorde jeg og - fikk en svak svak "spøkelsesstrek".

Nå er det 5 uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått mensen:-)

Skrevet

IKM var igår...

 

Sist jeg var gravid testa jeg 1 dag før å da var det såvidt det vistes..

Skrevet

Tester igjen imorgen eller onsdag

 

Skrevet

gratulere;) svak strek eller sterk strek. . strek er strek;) og den kan ikke lyve;)

Skrevet

:)

 

Når er det man bestiller seg time til lege?? Kommer ikke på når jeg gjorde det første gang

Skrevet

Det kan du stole på. Svak positiv er også positiv, og det må være graviditetshormon tilstede for å gi utslag. -Svakt utslag=tidlig i svangerskapet. Jeg fikk en veldig svak strek den dagen jeg egentlig skulle ha mens. Gratulerer så mye!

Skrevet

Jeg fikk time i uke 6 første gang, det var egentlig for tidlig, men det visste ikke jeg. Var tilbake i uke 9. Så kanskje du kan bestille til uke 9?

Skrevet

Takk takk:)

 

Ringer ikke før om et par uker :)

Skrevet

det er ikke vits før uke 12 ca, jeg var der i uke 9 men du kan drøye det.haster ikke.;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! OG som de andre skriver her inne en strek er en strek. Testet svakt svakt positivt jeg også da jeg tok den første testen (så vidt jeg så den), men ble sterkere og sterkere etter noen dager :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...