Tigerbabe Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jepp! Jeg tipper du har testet FØR IKM? Det gjorde jeg og - fikk en svak svak "spøkelsesstrek". Nå er det 5 uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått mensen:-)
Mammie88 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 IKM var igår... Sist jeg var gravid testa jeg 1 dag før å da var det såvidt det vistes..
Mamma til snart 4 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 gratulere;) svak strek eller sterk strek. . strek er strek;) og den kan ikke lyve;)
Mammie88 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Når er det man bestiller seg time til lege?? Kommer ikke på når jeg gjorde det første gang
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Det kan du stole på. Svak positiv er også positiv, og det må være graviditetshormon tilstede for å gi utslag. -Svakt utslag=tidlig i svangerskapet. Jeg fikk en veldig svak strek den dagen jeg egentlig skulle ha mens. Gratulerer så mye!
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg fikk time i uke 6 første gang, det var egentlig for tidlig, men det visste ikke jeg. Var tilbake i uke 9. Så kanskje du kan bestille til uke 9?
Mammie88 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2008 Takk takk:) Ringer ikke før om et par uker
Mamma til snart 4 Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 det er ikke vits før uke 12 ca, jeg var der i uke 9 men du kan drøye det.haster ikke.
*tornerose* Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så mye!!!! OG som de andre skriver her inne en strek er en strek. Testet svakt svakt positivt jeg også da jeg tok den første testen (så vidt jeg så den), men ble sterkere og sterkere etter noen dager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå