moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Heisann! du er savnet på forumet vårt! hele gjengen har blitt med videre på vår egen siden , men du må også bli med! Hvordan går det med deg? Håper alt er i orden! Altså: send meg din mailadresse på min side , så sender jeg en invitasjon til deg! Du må ha en invitasjon for å bli med på siden vår, men vi har ikke hatt addressen din... Sende meg den da, så prates vi:=) Hilsen MOKI; og resten av gjengen!!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 dytter........
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Må visst dytte litt her, Femina håper du ser dette!!!!!!!!
2 fine små Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Heeeeeei, Du verden saa stas at jeg er savnet da, tenkte at jeg er jo i en annen verden, bare litt over halvveis osv, og alle andre er mammaer evt hoeygravide, men den gang ei, et utrolig samhold i den gjengen. Saa da blir jeg med videre. Maa bare ordne en ny litt mer anonym mailadresse da, siden jeg er saa ufattelig kjip og anonym og greier.... Men takker og bukker, saa hyggelig aa bli ropt paa forresten. Takket egentlig for foelget i forrige rop, men bare glem det og jeg har da oppdragelse, saa blir med videre jeg.... =o) Dersom det er mulig som anonym da. Ordner en mailadresse som ikke sier noen verdens ting om meg, og kommer dinglende i morgen tenker jeg. Saaaaaaaaaaa kjekt!! Tuuuuuuuuuuusen takk til super gjeng for initiativ, og da har jeg en del lesing aa gjoere, flere ukers oppdatering. Klem og god natt til alle dere (midt paa natten her, men jeg er oppe og hopper litt jeg, som vanlig, hehe) Snille damer det....
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2008 der var du vet du!!!!!!!! Bra at du henger deg på, du var savnet! det er ikke bare høygravide/ har født på tråden nei, mange som har blitt med videre av prøvere også. Nå er vi vel 10 stk om jeg ikke husker feil! Så da seees vi der inne:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå