Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har massiv senebetennelse i høyre håndledd, den hånda jeg her 100 % avhengig av på jobb.... hva hjelper? Har allerede hatt ei hel uke fri, virker som det er verre nå enn det var da jeg jobba hver dag... :-/ Hjelper kortisonsalve? Den som heter Elocon?
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Har ei venninne som sier kiropraktor gjør underverker for senebetennelsen hennes..... =)
alvis Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Elocon hjelper ikke! Jeg anbefaller naprapat. I tilegg kan du gjøre endel hjemme. Når du sitter å ser på tv så prøv å ta tak i huden rundt senen, håndledd og underarm. Dra huden opp. Det er vondt men må til før å få blodsirkulasjon og transportert vekk betennelsen.
Psyche Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg slet emd senebetennelse(i høyre håndledd jeg også) i flere år. Tilslutt henviste fastlegen meg til fysioterapeut som brukte akupunktur. Det hjalp! Etter tre-fire behandlinger var jeg helt bra igjen. Og har ikke vært plaget siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå