Gå til innhold

Tar en liten utblåsning ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ er jeg så utrolig drit lei. Har vært så alt for mye pes i det siste.

Begynte i ny jobb som bare var "sorgen" og etter en mnd. tid valgte jeg og si opp selv. Nå ser det ut til at det er vanskelig å få en sluttattest fra den arbeidsgiveren. Da tenker jeg en attest hvor det står når jeg begynte der og når jeg sluttet der. Fikk en i et worddokument på mail, men den hadde feil dato. Sendte mail tilbake og sa at jeg måtte ha den på firmaets brevark og med riktig dato. Dette er en uke siden og jeg har ennå ikke hørt noe. Jeg må på nav snart og søke om dagpenger, men uten denne attesten har jeg ikke noe på Nav og gjøre ennå.

Så er det alle menneskene rundt meg som er negative. Jeg driver jo og ser meg om etter vikariater gjennom to-tre vikarbyråer. Veldig mange av dem rundt meg er negative til nettopp det. Det er egentlig det siste jeg trenger nå.

I tillegg har jeg drit dårlig samvittighet for mannen min som jobber fra kl. 7 - ca 18 om kvelden (noen ganger kommer han hjem før, men ikke ofte) for at han skal få noen timer overtid hver dag nå. Mannen er utslitt, men biter tenna sammen.

Så snakker jeg med broren min på tlf. i dag. Da sier han at faren vår har lurt på hva galt han har gjort meg siden jeg ikke lar høre fra meg...

FAN I HELVETTE. Jeg har da annet å tenke på enn å bruke penger på å ringe den mannen for at han skal bli underholdt. Ikke har jeg noe å snakke med han om heller. Han er psykopat og har hele mitt liv "lurt" meg til å sitte der og høre på all klagingen og sytiningen hans og faktisk fått meg til å tro på det han sier. Når jeg i fjord sommer konfronterte han med noen ganske grove beskyldninger han kom med ang. moren min, så forsto jeg hvordan ting hang sammen og det ble et kjempe rabalder. Nok var NOK.....

I tillegg har jeg betennelse i begge hælene og har de siste mnd. hatt store smerter. Legen har ikke hatt noe å gi meg. I helgen fikk jeg noen piller av svigerinnen min og disse ser heldigvis ut til å funke. Jeg er normalt sett ikke for selvmedisinering, men nå var og er jeg desperat etter å slippe smertene.

Har vært i nok et intervju hos et vikarbyrå i dag, men den jobben jeg hadde funnet som dem søkte etter folk til, hadde dem allerede sendt folk til intervju på og da var det ikke noen vits i å sende meg også.

Nei, nå skal jeg dra i bhg. og hente det yngste krapylet før mannen skal hentes hjem i dag. Håper inderlig jeg slipper kommentarer i dag som går på at jeg er hjemme hele dagen og ikke har minsten hjemme. Enkelte der har kommet med antydninger om at det ikke er en riktig ting av meg og gjøre. Fan heller, ungen vil jo i bhg. Jeg skal jo omentrendt ikke bevege meg så jeg blir alt for kjedelig...

Blæææ, måtte bare ha en bitte liten utblåsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt med en utblåsning av og til...

lykke til, det ordner seg nok skal du se!

Skrevet

Uffda, skjønner godt at du blir frustrert! Men man kan jo ikke fortsette i en jobb hvor man bare mustrives, da er det bedre å se seg om etter noe annet.

Men husk at det er i motbakke det går oppover!

Og at det ordner seg for snille jenter :) Lykke til! Skal tenke på deg, jeg :)

Trøsteklem :)

Skrevet

Å fysj, skal si du har hatt ditt å stri med

Er det barnehagen som sier at det er dumt at du har minsten i barnehagen når du "bare" er hjemme? Lurer på hva de sier om meg da, som har vært hjemme et halvt år pga sykemelding

Nei, du gjør så godt du kan og litt til synes jeg.

Trøsteklem til deg

Og snart er nok ting i orden igjen, får vi håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...