Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har bare et spørsmål, har aldri gått på dette, da jeg på mine 3 forsøk har kun hatt gonal f. Men nå skal jeg ha begge. Jeg skal ha dobbel dose 150 om noen dager, hvordan blander jeg dette? det blir jo 2 stk det.. (de er jo på 75)
ArveSølve Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg går utifra at du har fått 2 sett med nåler til sprøyten. Ta den tykkeste nålen på sprøyten og sug opp all væsken fra ampullen med væske. stikk deretter i ampullen med tørrstoff. Væsken løser opp tørrstoffet med en gang. Sug dette opp i sprøyten og stikk i ampull nr 2 med tørrstoff. Det er da ferdig blandet. Sug opp i sprøyten og skift til tynn nål. Nå er det bare til å stikke seg i magen. Lykke til. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Tusen tusen takk ) lurte på om jeg måtte ha en ampull med væske også i tillegg skjønner du.. men da blir det 1 med væske og 2 med tørrstoff, hvis jeg har forstått deg riktig hehe. takker og bukker .o))
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Ønsker deg masssssssse lykke til med sprøytestart! Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Tusen tusen takk ) starter i morgen tidlig. Og denne gangen er det både gonal f og menopur.. de ville lage en skikkelige coctail til meg hehe.. det var vel snakk om bedre eggkvalitet og kanskje ikke flere egg, men det holder jo med 1 gullegg!! Håper du også snart er tilbake og bretter opp armene og kjører på igjen og denne gangen SKAL VI LYKKES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Lykke til Tullemor ) Jeg håper dette blir din lykke-coctail ! Klemmer:O)
ArveSølve Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Det er riktig. Ser du også skal kombinere 2 hormonmiddler. Jeg bruker menoput og porogon. Håper du kan få noe på frys også denne gangen Lykke til med stikkingen.
Ann-ch. Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Hei Tullemor. Jeg brukte menopur på mitt siste forsøk og skal bruke det på mitt neste også. På meg var det positivt med medisinbytte.Brukt Puregon på de andre. Eggene var av bedre kvalitet etter Menopur. Håper det gjør susen og ønsker deg masse lykke til.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2008 Ja håper på frys denne gangen, har jo aldri fått det til.. :-( Hvordan ligger du an i løypa da?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2008 Hei Ann-ch. Ja dette blir spennende.. Får håpe menopur gjør susen for meg :-)) det var jo det at de ville ha bedre kvalitet og evt frys også så jeg er super spent.. Lykke til du også!! og god påske God påske til dere andre også
ArveSølve Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Jeg begynner med spray den 25. Stikking den 9.april og uttak i uke 17. Da er du forhåpentligvis gravid ))))))))))))))))))))))))) Dette blir mitt 5 uttak. Hatt 5 insettinger så langt. 2 positive som har endet i ma. Håper det går bra med oss denne gangen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. mars 2008 Så spennende.. jeg har vært igjennom 3 ivf i danmark, men nå på mitt 4 er jeg i porsgrunn.. har tette eggledere. Har blitt gravid 2 av gangene men mistet i sa :-( Men nå er det vår tur )) Hvor holder du til?
ArveSølve Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Jeg hadde mine 3 offentlige forsøk i Porsgrunn, så velkommen etter ) Der fikk vi en positiv test men desverre mistet vi det. Hadde også et fryseforsøk der. Vi likte veldig godt dr Kahn. Nå er vi på Hausken. Må si at vi liker oss bedre her. Uansett så er alle hyggelige av de vi har truffet på. Savner kanskje den fine fargen på venterommet i porgrunn )))))))))))))) Grunnen til at vi måtte søke hjelp er at min mann steriliserte seg etter barn nr 4 i tidligere forhold. Kondom var visst et fremedord ) Vi kom sendt igang med dette , jeg var nesten 38 år før vi sendte søknaden avgårde. Det viser seg jeg lider av Leiden5 dvs at jeg er veldig flink til å danne blodpropper :-) Siste forsøk var positivt men ble ma og jeg ble lagt inn med blodpropp i foten. Jeg tok blodfortynnende Klexanesprøyter under det forsøket så jeg må være veldig god til å danne propper. Satsert på at alt går bra denne gangen både med propper og barn. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2008 Såpass ja hmm.. jeg hadde jo mine 3 forsøk hos Ciconia i Danmark. Vi hadde ikke vært samboere i 2 år så da valgte vi privat, og jeg hadde hørt så mye positivt om danmark og at de i tillegg hadde assisted hatching, og pga min alder kunne det være greit.. var da 37 og nå har jeg blitt 38 ( og barnløs.. snufs.... Men søkte nå porsgrunn før jeg fylte 38 og kom inn, så nå blir det 3 forsøk der oppe.. det er deilig. Får bare håpe vi lykkes nå.. er ikke sliten av alt dette vi skal igjennom men sliten av å ikke lykkes og føle meg som ei kvinne. Men nå skal vi lykkes !!!!!!!!!!!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå