Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er GRAVID!!!!!!! Tok digitaltest i stad ) 4 uker på vei )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende mage og lykke til med svangerskapet. Har du en oppskrift?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hm...... en oppskrift....... tja.... vent til det er fullmåne. Dra ut i skogen og tenn ett bål...dans naken rundt bålet kun iført rosa saueskinn mens du synger "Yesterday" baklengs tre ganger ) Hihi..... nei.... hadde sex på EL dagen..... levde de neste 2 ukene uten å tenke på å være gravid...."latet som" at jeg ikke var det.... hvis du skjønner hva jeg mener.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Hehe, den første der var en fin oppskrift;P Hørtes lurt ut å "late som" at du ikke var det, da tenker man kanskje litt mindre på det og stresser ikke så mye. Skal prøve på det jeg og:) Takk for oppskriften:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 gratulerer så mye!:)lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå