theresehar1gutt Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har vært så kvalm i det siste, og det er ikke noe jeg pleier å være. Venter ikke mens før den 22. ca, har litt uregelmessig.. Men sist mens var så rar.. Var så lite, og ikke helt sammenhengende.. Er det noe vits i å teste nå? Jeg er vel mest sannsynelig ikke gravid.. Kanskje bare no omgangssyke eller no..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Du kan alltids svi av en test dersom du tror du kanskje alt har blitt gravid. Dersom du ble det forrige syklus så bør i alle fall en test være positiv nå. Har selv hatt en mens før jeg fant ut at jeg er gravid, så det er i alle fall fullt mulig!
theresehar1gutt Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Glemte å nevne at jeg hadde sex 5. feb også hadde jeg sånn eggløsning ubehag 9. februar, og har ikke hatt sx etterpå.. Nei, er vel bare tull å bruke penger på testing..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 sædcellene kan leve opptil 5 døgn så er ikke umulig. Det beste er kanskje å vent til etter IKM :-) Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå