Gå til innhold

En mann gikk nettopp forbi huset mitt og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han hadde rullingsen i munnviken og trillet barnevogna som om den var sidevogn! Ja, du har sett det før sant?

Det er slike politikerne vil skal være hjemme å dulle med babyen! Vugge, dille, mate og nynne..

Det strider mot fornuften, følelsene og til og med naturen!

Det føles som en spøk.

Jeg snakker om tvungen delt foreldrepermisjon ja.

Herregud vi snakker om små babbiser under året!

Stakkars menn. De tvinges inn i roller som de ikke ønsker. Og de tør ikke sette ned foten. Ikke engang ymte frempå at nok er nok.

De burde.. Jeg skal i tilfelle støtte de høylytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig forsøk på å provosere:)

Dessuten har jeg sett mange flere kvinner enn menn som har gått med røyken i kjeften mens de har trillet sine barn.

Skrevet

Så du syns det kan like godt være mannen som kvinnen som er hjemme med spebarnet? Det er puppene som gjør forskjellen? Og bare dem?

Skrevet

Bullshit!!

Mye mer enn puppa som skiller........ Jeg støtter nupis (Hi) fullstendig, og synes det er helt feil at mannfolka skal være hjemme alene og stelle med en liten unge som ikke er ett år engang!! Strider imot alle mine moderlige naturkrefter gitt!!

Heia forskjellen mellom menn og kvinner!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg vil bare si at en sneip i munnviken på en mor med babyvogn er da laaaaaaaaaaangt bedre enn et mannfolk=)

Skrevet

Ser ikke poenget med tvang. La de mennene som vil være hjemme få permisjon på eget opptjeningsgrunnlag i stedet.

Skrevet

ikke alle fedre er like

men de som vil bør få sin del av permisjonen, puppeproblematikken finner man sikkert løsninger på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...