Gå til innhold

Samme faddere til barn nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er usikre på hvem vi vil ha som faddere til junior. Egentlig så brukte vi opp nesten alle aktuelle på snuppa.. :o/ Er det mange her som har samme faddere på barna? Vanlig eller uvanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha nå må jeg faktisk tenke veldig godt etter. Husker alle faddere til nr 1, nr 2 kom etter hvert.....mens siste husker jeg faktisk ikke. Herregud er det mulig? Jeg drar hjem og skammer meg i feber-rusen min:( Jeg tror at nr 1 og nr 3 har noen felles faddere.

Skrevet

Jeg og bror min har samme fadder, og det er igrunnen litt dumt. Jeg kom til slutt og de hadde få alternativ. Synes de er greit for gutta at de har noen helt spesielle som følger de opp:) Kommer an på hvem andre som er fadder, men jeg er glad at mamma og pappa fikk tak i en spesiell til hver av oss (som de visste ville følge opp). Min ene fadder var pappa sin student og assistent. Han besøkte meg i studietiden og vi spiste middag og koste oss flere ganger. Skikkelig kos. Nå skal jeg bære barnet hans til navnefest. Litt rørt.

Skrevet

Synes barna skal få hvertfall 1 ulik fadder, litt spesielt og gøy for barnet å ha sine "egne" faddere. Synes jeg hvertfall var kjempestas!

Skrevet

Barna våre får samme fadder! Min söster og mannens bror!

Skrevet

Vi må nesten ha de samme, brukte opp alle aktuele til førstemann. Har søskenene våre som faddere, og har ingen venner vi er nære nok til å ha som faddere.

Skrevet

Vi har alle de samme fadderene på begge barna og når vi får 3.mann får også h*n samme faddere igjen (så sant de selv vil da)

Skrevet

Snuppa har nå 4 faddere, og til eventuelt neste komme vi kanskje til å bytte ut 2 eller alle 4.

Selv er jeg fadder til nevøen min, og skal også være fadder til søsteren hans..

Skrevet

Vi har noen felles og noen forsjellige.

Skrevet

Begge to har 4 faddere.

. Min søster og sambos bror er på dem begge to:-) Også har de to "egne".

Skrevet

Har forskjellige på alle, men stor familie og mange og velge i, har faktisk et par "ledige" i aller tilfelle :-))) Har had både venne rog familie, men minsta har kun familie, kusinene mine, onkelen og svigermor som fadder :-)

Skrevet

Nå har vi et barn, så har ikke tenkt så mye over hva vi gjør hvis vi får flere, men flere av dem vil vi nok spørre igjen :o)

Jeg selv er fadder til to søsken.

Veldig greit når man ikke har så stor familie.

Skrevet

jeg aner ikke hva jeg skal ha til fadder på min 3.unge

nr1 brukte jeg begge søskenen mine og søtra til BF

nr2 brukte vi vennepar en kompis av oss begge og ei veldig god venninne av meg.

nr3 er med en annen , men han har også en unge fra før..og brukte slstra si der og bestekompisen sin..pluss ei venninne av mora til ungen.

så da har altså jeg brukt opp mine søsken, han søstra si han( har 2 halvbrødre, men føler likssom vi har litt lite kontakt..muligens han eldste broren da i tilfelle..tenkt litt på han jeg da..men jeg vil ha 4 faddere som mine andre to..hans unge har også 4 fadere også

Så jeg aner rett og slett ikke hvem jeg skal bruke denne gangen..har jo brukt 2 av mine nærmeste venninner på unge nr2..og har likssom ingen andre venninner jeg føler for å ha som fadder..

Så er vanseklig ette..vil gjerne de skal ha ulike faddere også..siden nr1 og 2 har ingen fellese faddere..mulig det må bli gjenbruk haha

Skrevet

nesten samme fadder her:) Til første var ei venninne, en kompis, en bror av mannen og min søster. Til andre var ei anna venninne, men samme kompis, samme bror og samme søster :)

Skrevet

For meg er det en uskreven regel om at barna skal ha et familiemedlem (søsken først og fremst) fra hver side og en venn fra hver side som fadder. Men i og med at mannen bare har en søster og ingen andre som det føles naturlig at er "familie"-fadder så blir nok hun fadder til alle barna våre.

Skrevet

For vesla har vi 4 venner av oss.

Til neste har vi tenkt å ta søsken, men siden jeg bare har en bror og gubben har 6 søsken har vi kommet frem til at det er vanskelig å velge.

(hans problem dog:p)

Jeg tar min beste venninne en gang til, så de vil få en fadder felles, muligens to (gubben lurer på det samme for å minske valgmulighetene litt)

Skrevet

Jeg er faktisk fadder til alle mine 3 søsken :)

Vi hadde tenkt å ha en fadder til nr 2 som også var fadder til lillesnupp her, men av div årsaker blir det uaktuellt nå..

Skrevet

mine barn har 6 faddere vær og alle ulike:) skal ha ulike til 3 mann oxo vist d blir en til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...