Mamma mjaua Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg står vanligvis på snowboard. i helgen var jeg, typen, pappa og lilelbror i kvitfjell og leide hotell. de sto i bakken i 2 dager, mens jeg sto ikek i det hele tatt (redd for å falle/bli kjørt på). På onsdag-søndag skal jeg på hytta vår med mamma osv, og den er i trysil. der er det også snowboardbakke. Hadde dere turt å stå i bakken? Jeg har jo en bror på 4 og en søster på 2. kanskje jeg skulle joine de i barnebakken, og kjøre med henne på 2 (da går det jo veldig sakte;) men blir liksom ikke like moro hehe. jeg tør hvertfall ikke stå i bakken, gjør dere?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hadde ikke turt det personlig. Hadde nok joina småsøskene=)
Mamma mjaua Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 ja, hehe. blir nok det. og da blir mamma glad, for da kan hun stå i storebakken, og slipper å stå med småungene
Bianca83 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 spørs jo litt hvor langt du er på vei kanskje. jeg har 9 dager til termin og står over bakken i år. thihi. naturlig nok :-) Men dumt å gjøre noe man ikke har helt god magefølelse for. Plutselig kan det jo skje noe :-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har hørt om ei jente som mista babyen etter at hun hadde stått snøvboard ! Jeg er i uke 22 og elsker å stå slalom , men tør ikke det i år gett!!!! Men bedre å være trygg !!
Mamma mjaua Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 er 17+1, men må ta den med ro. har mistet en tvillingen allerede. så tror jeg bare står i barnebakken=)
Høstspire 2011 Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg stod på slalom i hele går. Var helt fantastisk, og kjempefint vær:) Rant som om jeg ikke var gravid, og det gikk veldig fint. Kunne ikke la en slik mulighet gå i fra meg..! Men dersom du har mistet den ene tvillingen allerede, bør du kanskje være litt mer forsiktig? Jeg vet ikke, men tok selv sjansen og angrer ikke på det:) Er i slutten av uke 18..
tjommis Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Ja!! Kjempedeilig:-) Er 17+3 og gjør stort sett det samme som før jeg ble gravid. Begensningene vil nok komme tidsnok!;-D
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg står ikke! Men har lyyyyst, bor rett ved et skianlegg, hehe
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Jeg stod på ski frem til uke 20. Ikke hele dagen men bare måtte ut i bakken noen turer og nyte vinteren! Må innrømme at jeg var superforsiktig og holdt meg i de blå og grønne. Styrte unna bratte og vanskelige/isete bakker osv... Var gull verdt for meg og lever fortsatt på de turene. Men nå er skia lagt på hylla så kommer sterkere tilbake neste vinter. Er jo en fare for å miste dersom man detter rett på baken, snowboard er mer utsatt og dersom du alt har mistet en tvilling hadde jeg ikke turt tror jeg... Men holder du deg på beina er jo alt såre vel. Hva med å spørre moren din om hun har så små selv hva hun tenker?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Tør ikke..... Vil ikke ta noen sjanser, men vet at det er ganske mange som står i bakken i begynnelsen av svangerskapet. Bør vel egentlig følge din egen magefølelse. Ikke la noen overtale deg i tilfelle det går galt...
Frk Påske Overtid Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Hmm, jeg sto sist på brett i jula jeg... Da var jeg 6 mnd på vei... Etter det har jeg tatt det med ro. Nå er det bare to uker igjen, så nå blir det vel ikke noe før neste sesong igjen.... Men du må kjenne etter selv hva du føler deg trygg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå