27dager Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Målte i går og i dag, 36,8 grader. Dette var på henholdvis dag 19 og 20 i syklusen. Har ganske varierende lengde, alt fra 26-36 dager har det vært de siste 8 mnd. Så spørsmålet mitt er; indikerer denne temperautren av el har vært? Har sett litt rundt på nettet og resonert meg frem til at temeraturskalaen ser noelunde slik ut: ved ikke graviditet: lav- høyere rundt el- lav ved graviditet: lav-høy rundt el- blir aldri lav igjen. stemmer dette og evt hvor lenge etter el er tempen høy? har til vanlig rundt 36,2. takker for svar!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Når du har tatt tempen, har du tatt det til samme tid etter minst 3 timers søvn? I såfall så har du nok hatt EL hvis den har ligget på 36,2 tidligere i syklusen. På fertilityfriend.com kan du skrive inn tempene dine, så finner den ut når du har hatt EL:) Tempen stiger dagen etter EL og holder seg høy fram til dagen du får TR eller dagen før, da synker den igjen. Hvis man er gravid holder tempen seg høy:) Står mye om det på pernille.info. Lykke til med tempingen:)
27dager Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Har ikke målt tidligere i perioden, men vet at legen har sagt at jeg ligger på rundt 36.2. Eller takk for gode svar, får bare smøre meg med tålmod og vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå