Gå til innhold

basseng og amming??

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt meg i bassenget med snupp i kveld, men ble så usikker...

Han er 5.5 mnd og jeg full ammer han enda.. Har bare em biini med spiler og jeg lurer på om hvordan det er å være i bassenget når man ammer?? Bør ma ha ammeinnlegg inni bhen? (lekker en del;) hehe

Kan også nevne at jeg var vært en god del plaget med tette melkeganger/brystbetennelse så vet ikke om det er noe spesielt jeg bør passe på?

sikkert dumme spm, men håper noen kan svare=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på babysvømming da mini var 6-7 uker. Lakk som en sil men hadde ikke noe inni badedrakta. Innleggene vil jo bare suge seg fulle av klorvann likevel. Ang brystbetennelse bør du passe på at du ikke fryser! Ikke gå lenge med våt bikini etc.

Skrevet

De fleste på babysvømming ammer nå de starter, så det er ikke noe problem =)

Jeg bruker ingen innlegg, og har ikke sett andre som har det heller (ikke at jeg har direkte studert da)

Men hvis du synes det er best selv så er det jo ikke noe i veien for å bruke et par innlegg :)

Pass på at du ikke fryser, det er ikke bra med tanke på brystbetennelse! Hold deg mye under vann med kroppen og ta håndkle rundt deg med en gang du kommer opp av vannet.

Skrevet

tusen takk for tips:))

Ikke så greit å vite bestandling hva en må huske på når en prøver noe nytt:)

det er 1 gang så regner med at vi ikke blir så lenge, han må tilvennes gradvis etter det jeg har lest... Gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...