Gå til innhold

Angående jobbintervju.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de spør deg om hva lønn du ser for deg, hva svarer du da? Jeg ble litt usikker når jeg fikk det spørsmålet, fordi jeg ikke vet hva andre med lignende jobber tjener... Og ikke fant jeg det ut på nett helle, så jeg virket sikkert passelig dum på intervjuet da. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din nåværende lønn må være utgangspunktet. Spør fagforeningen/tillitsvalgt.

Skrevet

Jeg ville vel lagt på en del på min nåværende lønn. Mellom 10 og 50 000 ville jeg lagt på, ut fra hva slags type jobb det var.

Skrevet

Håper ikke min nåværende lønn er utgangspunktet, for den er veldig dårlig. (jobber i butikk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...