Stolt mamma og englemamma Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 eg har vert klar for barn ganske lenge no. det har ikke typen. det har eg jo self. godtatt:) men så sluttet eg på pillen pga. eg har hatt infeksjon i livmoren før og nå begynte samme symtomer. i tilegg brukte min mor over ti år på å få barn. så er litt bekymret for det. så no har han pleid å "hoppe av i svingen". men no dei siste gangene har han ikke det. og i dag kom han med et spørsmål som gjaldt barn og barnehage:D betyr dette at han begynner å bli klar? han har til og med spurt om eg vil ha mitt etternavn på barna. (som mellomnavn). håper vi snart kan begynne å håpe på ikm:P
Miniogmy Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 høres nesten ut som han behandler det hvertfall, om ikke klar,så ikke stress nå:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hvis dere ikke er gift ville jeg nok hatt mitt etternavn sist. Vil du forresten ha et barn med å hoppe av i svingen? Jeg ville ha giftet meg først. Så laget barn sammen. Les ikke hoppet av og på. Er ikke kjærlighet sånnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå