Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?..legen sa ikke noe om det.Glemte å spørre for jeg var så lei meg...Fikk en tablettkur som skal få ut resten. Bør jeg vente på en mens før vi prøver igjen eller kan man bare se om det klaffer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Fikk min pillekur forrige uke og var på kontroll i dag. Legen sa jeg burde vente en mens, slik at kroppen kom helt til hektene. Men jeg har mest lyst til å prøve så tidlig som mulig... Syns ikke hun hadde så veldig klare argumenter bortsett fra at det er enklere å ha kontroll på termin hvis vi venter på en mens.

Har du bløddmye ? Vi må vel uansett vente til blødningene har stoppet opp.

Skrevet

Hei! Vi ventet ikke på første mens, men jeg ble ikke gravid. Er akkurat ferdig med første mensen nå og det føles greit, jeg skjønner nå at man faktisk trenger å få det litt på avstand for det går bedre nå enn det gjorde de første ukene. Ønsker fremdeles sterkt en spire såkart, og håper at det klaffer fort igjen.

Skrevet

Har blødd ganske mye, ja. Må vel bare vente litt da så kroppen kommer i hektene...Blir nok ingen 2008 barn...

Skrevet

Jeg er i samme situasjon nå jeg også. Hadde MA for en uke siden, begynte å blø av meg selv, så har ikke fått noen pillekur. Må man få dette ved MA? Har blødd veldig mye da og kommet ut noen store klumper (sorry detaljene). Men i dag blør jeg ikke så mye lenger, nesten stoppet. Skal på kontroll på sykehuset i morgen, da håper jeg de kan se at alt har kommet ut. Jeg er helt knust, og vil bare begynne å prøve igjen med en gang. Har hart at man er ekstra fruktbar rett etterpå. Men jeg er redd for å bli gravid før første mens hvis det kan øke sjansen for at dette kan skje igjen. Hva tror dere om dette?

Skrevet

Så godt at det er flere.Vi får støtte hverandre. Er jo ganske grusomt særlig når man fremdeles har litt hormoner i kroppen. Venting er så utrolig kjedelig, men det blir nok vår tur også!!Lykke til jenter, håper vi går med store mager om sommeren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...