Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 lurer på om dere vet om folk som jobber i nordsjøen. min samboer gjennom mangen år jober der i over 1 år nå. har på følelse at kansje han er på flørt med en damme på joben. leste en e mail fra han hvor han ønsker hun god jul og hun svarer at han er søtt og at han blir savnet der ute. Han menner at jeg har ingenting å være redd for. han er ikke interesert i hun men....jeg kan ikke slutter å tenke på at de er 2 uker der ute og det må være lett å være utro på en sånn sted. for noen år siden sa en venn at hun viste om mangen utro folk i nordsjøen...hva tror dere? er det så lett?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 heisann. Du må nesten stole på mannen din ! Det går ann å være venner der ute uten at det er noe mer vet du. Tillit er veldig viktig i et forhold. Tror ikke alle menn der ute er utro nei.. er jo slik at de er PÅ JOBB da, å det er kanskje noen som er utro ja, men du må ikke skjære alle under en kam Hvis man er glad i dama si hjemme er man ikke utro. Er vel ikke sansynlig at det er noe mer enn han sier det er. Bra at han har noen som synes om han der ute, som savner hans nærvær:) gjør jo at han trives jo. Hvis du ikke slår deg til ro, må du nesten snakke med han om det. Men jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. Har selv hatt mann som jobbet i nordsjøen, å han har ikke vært utro,såvidt jeg vet Mvh Mor tilto.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 hei. jeg har også mann som jobber i nordsjøen. Husk at di jobber 12-16 timers dager uti der, så di er ganske slitne om kveldene! dessuten er det faktisk oppsigelses grunn å ha sex med andre utpå der for di sier det går utover sikkerheten så mannen min sier at han aldri hadde turd å være utro jaffal! Husk også på at når di er uti der føler en seg ganske innestengt og isolert så det er vanlig at folk blir veldig gode venner med de andre i samme situasjon! Jeg ville ikke bekymret meg så mye hadde jeg vært deg. Hadde mailen du leste inneholdt intime detaljer osv hadde jeg reagert men når det bare sto at hun savna at han jobba der, kan det bety så mangt! Det er veldig sjelden at di som jobber sammen i nordsjøen innleder forhold. det er derimot mye vanligere at vi konene som har hjemme finner oss en mann på si!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Har også en "nordsjø"-mann (fartøy, ikke plattform). Min mann er verdens herligste, og jeg har ALDRI vært bekymret i d hele tatt !! MEN der er en del menn som har damer i havnene de besøker, noen har en fast, mens andre finner en ute på by'n.. Dessverre! (der er også et uuttalt lojalitetsbånd mellom dem; de sladrer aldri!)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Svigerfaren min har jobet mye til sjøs og vært borte lenge av gangen i miljøer der det er noen få damer. Det lille som har blitt sagt om det er at det blir som en familie, søstre. brødre, fetter og kusine og sånn. Man har intern humor, man finner noen man knytter seg spesielt godt til, akkurat som man kan oppleve i sin egen familie. Når man er så tette, og jobber så mye og har så mye fritid der man er klistra på hverandre... Jeg tror man blir for nære til å ha lyst på sex. Man har sett for mye møkkete undertøy og for mange sure sokker hihi Jeg tror det er mye større fare for at de som går hjemme er utro. De har jo "hele verden" å ta av mens den på sjøen bare har de samme gamle trynene de ser dag ut og dag inn. Samboeren min har en kvinnelig bekjent som gjorde det slutt etter mange år med sin nordsjømann da han sluttet og begynte i normal jobb. De fungerte som avstandspar, der hun fikk styre sitt liv selv mye av tiden uten at hun var utro eller noe. Ble bare ikke det samme da han var hjemme hver dag som "normalt".
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Jeg har selv jobbet på båt da jeg var yngre og der var det mye utroskap...og mye flørting. Det var på en måte sånn at en levde et liv der og et liv hjemme. Har også hørt at det er endel utroskap i supplyen og båter med så og si kun mannfolk på. De ligger til havn og går på byn og får seg gjerne et nummer... Er sikkert sånn i Nordsjoen også, men tror ikke automatisk mannen din er utro fordi det er mye utroskap på slike steder. Eller at han er utro pga en e-post. At han er savnet kan jo være pga at han er en humørspreder, el noe sånt, men det vet jo du best, hvordan han er som person...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 når man jobber på plattform har man ikke mulighet til å dra i land å få seg et nummer... stooor forskjell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå