Rascal_4.11<3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Var på en ny ul idag etter enda en ny liten blødning, alt var heldigvis bra med spiren og legen kunne med sikkerhet si at mensterminen nok var den riktige i motsettning til de diverse ul terminene så da er jeg 12+0 idag så da hopper jeg over til 2.tri Føles deilig og endelig kunne hoppe over fra 1.tri etter så mange forsøk
ChellBell - har født! Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Så bra Dollface! Gratulere masse! ) Hopp deg videre så sees vi på 2. tri!
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Takk ja er jo ikke så lenge til du hopper over selv,du får kose deg med spiren så lenge, så snakkes vi
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer, Dollface! Så bra at blødningen du hadde ikke var farlig, og at alt var bra med spiren din! -Fantastisk bra at du endelig kommer deg over til 2. trimester! Jeg kommer etter på torsdag, så vi sees da! :-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Takk, ja kjente det ikke var noen god følelse og se blod, men det var bare skjøre slimhinner... Ja jeg kan nesten ikke tro at det er sant.... Da snakkes vi på 2.tri på torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå