Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Fikk endelig rockeringen min i dag, monterte den og var superiverig på å begynne, "alle" her inne hadde jo lovet at dette var så enkelt å gøy atte. Opp med ringen, sendte den i gang og rocket - i 5-6 sekunder og vips var den nedi gulvet. Hmmmm... Prøve igjen. Samme greien. Etter litt om og men og økning i tempo klarte jeg hele 15 sekunder (inkludert de sekundene den var på tur nedover bena). Jeg trodde dette skulle være lett jeg? Jaja, tydelig ikke et sted hvor mitt naturtalent ligger, hehe... Må jo bare øve så går det nok bra :-) Og au-au altså, den var ikke akkurat behagelig å bruke!
milk Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Over til noe helt annet:) HVor lenge venta du på ringen din? Lykke til videre;)
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Det kommer! Har hatt min i 4 dager, først igår fikk jeg dreisen på det - en gang på formiddagen, da gikk den rundt helt til jeg sluttet selv. Senere på kvelden klarte jeg det ikke igjen. Du må gi den god fart og bruke store bevegelser, ser sikkert corny ut i begynnelsen men øvelse gjør mester! Målet mitt er å rocke i 10 minsammenhengende, SKAL klare det ila påsken!!
Tyra79 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Hmmm.... Fikk vel svar på det jeg lurte p¨å i sted jeg nå..! Tenk så gøy det hadde vært å bare kunnet komme i form på en ENKEL og ikke minst GØYAL måte!!! Lykke til videre!
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Dans er gøy! Dansematte til Playstation kan du ha hjemme i stua, kjempegøy!! Og jeg tror rockering blir gøy når jeg bare blir litt flinkere - og ikke får så mange blåmerker...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Takk for det :-) Det går seg helt sikkert til altså, merket jo forbedring bare på de 5-6 gangene jeg prøvde så vidt nå i sted før mini ble så sur at jeg måtte ta å legge ham. Skal prøve sikkelig igjen i kveld :-)
Tyra79 Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Hmm....Har ikke playstation;-) Hold meg oppdatert da, på hvordan det går!! Er veldig fristet til å invistere i en ring, den er jo ikke så dyr! Hmmm Litt lett påvirkelig her tror jeg:-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Er jo ikke rart da, har lest historie på historie her inne om folk som får flate mager, går ned flere cm og mister håndtakene på sidene etter bare få uker g da bliren jo litt påvirket, i hvertfall er jeg blitt det, hehe... Magen trenger virkelig en oppstramming etter å ha født 3 store gutter! ;-)
Tyra79 Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Det er det jeg sier til meg selv også: "du har fått tre småtroll på 5 år, det er derfor magen er litt bollete!" Tanken slår meg liksom aldri at jeg faktisk må gjøre noe med det selv, hehe! Men det høres jo gøy ut da! Kanskje etter hvert greier å kutte ned på sjokoladen også...! Leste forresten en plass i dag at sjokolade var skapt for å være kvinnens beste venn, og at det egentlig var sunt! Merkelige greier det der, blir alltid så gla når jeg hører sånne ting;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå