Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 jeg har aldri fått orgasme når penisen er inne, jeg får det bare med hånd , når penisen er ute, noen tips eller råd får å få orgasme??? jeg har hatt sex siden jeg var 20 år , nå er jeg 30 år,og har aldri fått det , savner det !
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 De aller fleste får ikke orgasme av kun vaginal samleie. Det kreves klitorisstimulanse hos de aller fleste!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Kan vel ikke savne noe du aldri har hatt..??.. Men seriøst, mange kvinner (de fleste??) MÅ ha stimulert klitoris for å få orgasme. Så hvorfor ikke bruke hånden, event. vibrator mens han er inni. (vibrator kan brukes på klit. i alle slags stillinger, og kan være et deilig tilskudd uansett hvordan en har d fra før) Prøv oxo å sitte oppå mens han ligger stille, prøv forskjellige vinkler og kjenn etter hvor du treffer og hvordan d føles.. D kan oxo være helt forskjellig hver eneste gang du prøver. PS. Tenker du for mye på d, er d "ødelagt" med d samme. Slapp av og nyt mannen din !!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Man får da stimulert både klitoris og g-punkt når penisen er inni! Jeg kommer alltid ved vanlig samleie, hver gang. Og gjør ikke noe spes for det. Men klitoris blir jo stimulert når mannens kropp når han ligger oppå eller dama sitter oppå. Var vel ikke noe særlig til råd, men får bare si som andre her; prøv ulike posisjoner, kjenn etter hvor han treffer punktene dine best..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Du har ikke " oppdaget " G - punktet ditt ennå .....sikkert derfor .... Mannen din vil finne det .....om han har lest litt litteratur om emnet ....det burde alle menn gjøre ...men også vi kvinner ... Be han lete der inne og vibrerre oppover med fingrene ...ikke så veldig langt inn ....men menn har fine større fingre enn vi damer har - så lettere for dem he he enn mine bittesmå fingre he he NB ! Du må være opphisset når han leter ...ellers vil du aldri " finne det ". G punktet hovner liksom opp og blir mottagelig for nytelse når det liksom er blitt " errigert " ....kan sammenlingnes med mannens penis ... Er ikke mye å se .....når den er slapp ....ha ha bare ei lita skinnfille jo....Fingring ...er tingen for å finne det .... blir ofte veldig direkte og intenst stimulering av det når de gjør det med fingrene .....uuutrolig dddeiiiiligggg . prøv å knipe og rundt fingren ....ååååhhhh Egentlig utrolig lett å finne ....rart det skal være så vanskelig for " noen " kvinner å finne det ....? Men har lest at noen damer har det meget godt utviklet ...mens andre har mindre utviklet g punkt ...men men ...noen har liten klitoris ....andre har store .... vi er forskjellige ....så kanskje en årsak ... Men jeg har liten klitoris har jeg hørt menn si ....men den er helt RÅ RÅ følsom . Så ble ikke " fornærmet " når han sa det likevell .... : =) Gjør ikke meg noe ..hva skal en med en stor en ? om den ikke fungerer MAX til nytelse ? Fant mitt i 20 års alder allerede ....eller kjæresten fant mitt g - punkt med fingre ... : ) : ) Å finne g- punkt er litt mannfolk jobb .. Hvordan skal vi klare det liksom ? Må i såfall kjøpe noe sex leketøy da .... he he Kanskje du skal prøve det ???? Jeg fant jeg fant .....hi hi ! Lykke til i jakten på " skatten " : )
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 DET ER TULL - Jeg kjenner meg ikke igjen i det ...selv om jeg selv er jente !!! Får alltid orgasme under samleie med min mann - vi er 30 år ...også i 20 års alderen med min første kjærest som var mye eldre ...kjempeenkelt å få orgasme under SAKTE kontrollert penetrering faktisk .. ..jeg vil IKKE ha klitorisstimulering samtidig da under samleie ... det er bare " forstyrrende " og ødeleggende for min del . Desuten rømmer klitten vekk ....når penisen går inn ...vanskelig å ta på den da med fingrene liksom ..enn når karen ikke er inne ..Da går det ikke . Blir det for raske rytmer ..faller jeg av lasset og greier ikke " henge med " . Sakte penetrering er så utrolig deilig ...en helt " annen opplevelse " faktisk enn slik gutter vanligvis støter når de får lov å gjøre " som de vil " ... som ofte kan være for " hardt og brutalt .....for jenta sin del . Sakte penetrering er fantastisk . Gir deg exstra tid og nytelse ...føles virkelig som penis KJÆLER med vaginaen min da ....så uuutrolig deilig ....pang ....så kommer orgasmen .....så er det hans tur å øke rytmen og kommme med sin orgasme .. Lytt til kroppen jenter ....naturen selv ..... Og la ikke mannen få gjøre allt akkurat som han vil hele tiden .....for menn er mer " harde og brutale " i sin sexualitet .... vi er motsatt ....vil ha mykere og roligere behandling .. FOR Harde støt ,og raske støt kan være ubehagelig .i verste fall smertfullt ... føles som en .....i " verste fall " blir fullstendig overkjørt .....Mange menn burde lære seg å være mer forsiktig ...å ikke gi kvinner så dårlige opplevelser ..... med dere ... Kan da i verste fall ...føre til at penis blir turnoff for jenter .og vi senere psykisk ikke tenker på penis som Deilig ..om dere er for hardhendte med oss .Bruk penisen til å k j æ l e med oss .... Er beundringsverdig å se min mann gjøre dette ....for en kontroll ...fantastisk : ) Klart en slik mann ...oppfatter jenta straks som mer erfaren og dyktig ....enn den mann som gyver løs på oss i et voldsomt tempo ..gir oss støt-smerter og allt det der . Fysj og fysj . Glad jeg slipper slik behandling ..... Er jo SJOKK for kroppen ....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Joda hun har hatt orgasme ...les hovedinnlegg om igjen ...bare såkalt vaginal orgasme under penetrering hun ikke har fått ennå ...Selvfølgelig savner hun orgasme sammen også med kjæresten ...er jo en menneskerett det ! Ikke noe annerledes for piker enn gutter det ... Samfunnet omtaler kvinnens orgasmer ...på en merkelig måte .Holdes nesten " skjult " for verden at vi er multiorgasmiske ... ikke mye å se eller lese om det ? Ingen seriøs vitenskap på det heller .Så jeg kan fortelle litt om dette fantastiske " fenomen " Problemet er bare at samfunnet generelt ikke anerkjenner eller " ønsker " en ren klitorisorgasme hos kvinner som velkommen ..- så menn ikke skal føle seg " underlegne oss sexuelt " .straks hun har fått kjæreste / mann ..da skal ALLT GÅ ETTER MENNS PIPE - utrolig egoistisk ...hva ? , desverre ! Og klitorisorgasme som er så enkelt og raskt og få , og som vi kan få veldig mange mange av på få minutter ....er undervurdert , blir kallt mindreverdig orgasme nesten ...er vaginal orgasme kunn da som gjelder ...UTROLIG SYND .Kvinnediskriminering er det ... Du vet jente - menn generelt føler seg mindreverdige og er litt sjalu på oss kvinner ...forde vi er MULTIORGASMISKE og vår klitoris gir utrolige muligheter for nytelse .Mye mer nytelse i klitoris .....enn i en penis faktisk ....flere nerver konsentrert på et bittelite område .Og mulighet for å oppnå en lang SERIE med mange orgasmer ..etter få minutters mellomrom ..vanlig vil jeg påstå hos alle jenter .Min rekord er vell 9 orgasmer med bare få minutters mellomrom ...Hva er din REKORD Jente ??? Klart dette kan ikke en mann noen gang " bli med på " i sine villeste fantasier engang i senga ...han vil føle seg " utenfor " og kan desverre stort sett ikke få mer en 1 ORGASME selv ....så er leken over for mannens vedkommende .Men gudsjelov ..vi ordner opp selv ....: ) Klitorisorgasmer er fantastiske - men det er også de som kommer under penetrering . De virker spesielt " smertelindrende " f.eks om en har mens-smerter , rygg smerter ....RENE MORFINET for kroppen vår faktisk - disse vaginale orgasmene med penis inni oss . Men det kommer .også vaginale orgasmer .med positive erfaringer med menn .. ALLE kvinner har da opplevd orgasmer fra de er ganske små ...ja før de er blitt " voksne " via onani " utvendig .... Klitorisorgasmen er den aller første orgasme en jente erfarer ...naturligvis . Har selv opplevd at menn blir misunnelige , ja sjokkert og undrende over dette fenomen fra jeg var ganske så ung ... Kvinners sexualitet omtales som nærmest helt orgasmeløs og trist ...helt utrolig feil .Vi har fryktelig mange orgasmer vi også . På en kosekveld kan vi ha hele 9 eller enda mer ....tror ikke klitten " eier " grenser eller begrensninger for hvor mange en kan få ...: ) .og har da fått nok for lang tid fremover ....for å si det mildt he he Naturen har vell premiert oss litt ekstra ...vi gjennomgår jo mye tøffe ting .Kanskje derfor klitoris blir skåret av pikebarn i den muslimske verden ..grusomt .Et eksempel på menns undertrykking og redsel for vår sexualitet ...som faktisk ALDRI HAR SKADET NOEN . Slik menns sexualitet har gjordt med barn og kvinner . Tenk - på bare en TIME om kvelden kan vi få like mange orgasmer - som mannen har på 9 dager ( under onani f.eks ) er jo fan meg helt sinnsykt FANTASTISK ! TABU TABU ...kanskje jeg aldri skulle avslørt en av kvinnens dypeste hemmeligheter ...for å overleve i denne verden . Kroppen din jente er lagd for EKSTREM NYTELSE - Bruk den max ....hi hi Kanskje derfor enkelte jenter drømmer om å oppleve jentesex - en likeverdig partner som også er multiorgasmisk slik som en selv . Lykke til med de vaginale også ...de kommer : ) Hilsen kvinne 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå