Gå til innhold

Anklene mine ser ikke ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn plutselig ser de ut som tømmerstokker gitt!Skikkelig sexy :)

Flere som har hovnet veldig opp eller ? eller er det bare vann som hoper seg opp ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som regel vann i kroppen som gjør at man hovner opp.. Drikk masse vann så skal du se at det hjelper! Har du hovnet veldig opp på kort tid ville jeg hørt med lege/ jordmor. Litt er helt vanlig.

Skrevet

det er nok bare litt de har hovnet opp..har høyt blodtrykk og sjekker meg hver uke for det. denne uka er det jo påske så blir ikke noe legetur på meg da men neste uke skal jeg så får høre da..får bare følge med om det blir verre.

Skrevet

Ja, gjør det:) Som sagt, helt vanlig med litt.

Skrevet

Har du høyt blodtrykk, og plutselig har fått vann i kroppen må du ta kontakt med legen med en gang. Er ihvertfall den beskjeden eg har fått av både lege og jordmor. Ikke for å skremme, men det er viktig å sjekke opp i dette fortest mulig, mtp at svangerskapsforgiftning kan utvikle seg svært raskt. Sliter med samme selv, og ble sendt rett på sykehuset via legevakten når de fikk se beina mine.

Skrevet

men når jeg trykker for å se om det er hevelser så blir det ikke noe "grop" i leggen ihvertfall. men får sånn fiiine sokkegroper da.var på sykehuset på torsdag. der sjekket de blodtrykket og urinene..urinen var grei og blodtrykket mitt stiger ikke men er stabilt høyt. hadde vel 151 over 92.

Skrevet

Var fin, men hadde høyt blodtrykk forrige fredag jeg - og på mandagen(3 dager etter) var det svangerskapsforgiftning gitt! Hadde sjekket.

Ellers så anbefaler jeg bruk av støttestrømper - Ligg med beina høyt en stund før du tar de på. Er best med klasse 2-strømper, men det må man i spesialforretning (bandagist) for å få tak i som regel). De på apoteket er bedre enn ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...