Gå til innhold

Jeg blir sprø snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene er hjemme fra bhg, og de vekselvis krangler, slår hverandre i hodet med leker og maser på meg. Jeg klarer virkelig ikke dette. Har ringt flere ganger til mannen min på jobb for å klage min nød, men han tør ikke snakke med meg lenger, for han sier at jeg kjefter sånn på barna mens jeg snakekr med han i tlf at jeg skremmer kollegaene hans (!). De krangler v irkelig HELE tiden! Og her skal jeg liksom jobbe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta de med en tur ut da vel. Bør vel takle å være hjemme alene med ungene en formiddag i ny og ne, eller?

Skrevet

Jobbe?

Kan du ikke sette de i gang med noe kjekt da? Tegne, perle, male påskeegg etc?

Skrevet

Nei, du ser vel av innlegget mitt at jeg ikke takler det?

Gjest irismor
Skrevet

Her er hva pappa gjorde med meg og søstern når vi kranglet når vi var små. Han kokte tomatsuppe med makaroni. Vi måtte pent sitte ved bordet og spise vår tomatsuppe. Uten skje men med sugerør =o)

Ikke lett å få sugd de makaroniene gjennom sugerøret tok et par timer før vi var ferdige.

Ble stille lenge mens vi sugde opp tomatsuppen *smiler*

Skrevet

Siden kl 6.30 i morges har vi spist tre ganger, vært ute, skifta 3 bæsjebleier, drevet med plastelina, DVD, perler, tegning, biler, vi har lest....

Og jeg vet det, jeg egner meg IKKE som hjemmemamma. Men nå prøver vi å gå ut igjen.

Skrevet

Hehe....ok, unger er no herk! ;o)

Skrevet

Hiihii irismor ;o) faren din hadde god fantasi!

Skrevet

Hehe Irismor, den var fin!! Skal huske på den...

Gjest irismor
Skrevet

God ide fra pappa for når vi var ferdige var vi helt gåen i kinna av all sugingen. Ingen som orket krangle mer da =o)

Skrevet

De gærne ungene mine hadde bare kasta suppe og tallerken og alt i gulvet! Men nå er parkdressene på, og ut bærer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...