Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen med anbefalinger? klarer ikke bestemme oss.. men acta er jo mye billigere tilogmed med base.
miba;-> Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 jeg og lurte litt på dette siden maxi cosien er et veldig godt omtalt bilsete. jeg var en tur innom reflex og fikk anbefalt å kjøpe akta graco siden det bilsetet har 5-punktseler mens maxi en har bare 3 punkt. I tilegg var basen ink,i prisen så vi gikk for akta graco vi... vi har akta graco til en 3 åring og er kjempefornøyde så det å ble nok avgjørende og prisen self. betalte 1190?( tror jeg, er noen uker siden vi kjøpte )for akta graco m base. Lykke til :->
liten spire Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 hadde maci cosi til første mann var ett godt sete men når vi skulle ha nr 2 byttet vi til graco pga 5 punktselen . kjempe fornøyd med sete og skla ha dett til nr 3 også ( solgte sete i mellom nr 2 og 3 )
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Syntes acta er så bratt i ryggen... så er maxi cosi bedre i test.. så vi går for den!!!!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Dessuten er det isofix base til maxi cosi... så det er også ganske avgørende for vårt valg!!!!
Chick Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg kjøpte maxicosi fordi det var best i test osv, og fordi jeg trodde vi kunne bruke isofix-base'n til det neste setet også, men det kunne vi..Det fikk jeg vite i ettertid:( Pluss at det neste setet til maxicosi ikke er bakovervendt..Så jeg hadde kjøpt acta graco hadde jeg vært deg;)
Tita&Tage Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde acta graco med base til førstemann og skal ha samme sete til nummer to. Er superfornøyde med det setet!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 ser det heller litt mot akta graco her ja:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Maxi Cosi er ikke BEDRE i test, setene er ikke testet opp mot hverandre, hvertfall ikke her i Norge ennå. I svenske tester blir akta graco best i test. Vet mange synes setet er bratt, men det er faktisk en grunn til det, ved en evt kollisjon fordeler ett bratt sete trykket på den lille kroppen bedre/riktigere.
Eisaapeittää Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Vi hadde planer om å kjøpe Maxi Cosi, men vi kjøpte istedet Akta graco. grunnen til dette var att vi fikk setet, basen og trille for 1700,-!
Chick Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Nå var jeg inne å så på testen av barneseter på forbrukeportalen,og så at acta graco ikke kom så veldig godt ut i testen. Ganske langt ned på lista faktisk..Var inne å sjekket fordi vi vurderte å bytte maxi cosi cabrio fix-setet vi har kjøpt, men tror jeg holder meg til det jeg har kjøpt allikevel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå