Gå til innhold

jippi, 225 dager igjen, hvor mangen har du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

da jeg logget meg på i dag, oppdaget jeg at jeg hadde 225 dager igjen. et rundt tall. Neste jippi blir vel 200 dager. Formen er dritt, influensasyk, bekken som krangler og noe som kan kalles ikke matlyst i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

239 dager igjen her....syns det er veeeeeldig lenge! Men tida kommer vel til å fly kjempefort egentlig da..hehe...Formen er i det minste grei her jeg sitter og suser på jobb.

God bedring med influensaen i alle fall!

Skrevet

216 her :o) juhuuuu!!!!

Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke er i form. Ligger her på sofaen og har ikke energi til noenting!!!!! Skal snart hente jentene i barnehagen så da MÅ jeg ta meg sammen.... sliter også med influensasymptomer, vet ikke om det er graviditeten eller om det er noe dritt på gang..... hmmmmmm!!!!! jaja d var dagens syting fra meg :o)

Klem fra

Skrevet

216 dager igjen!! :o)

Skrevet

201 dager :) det nærmer seg :)

Skrevet

Hvis alt går greit har jeg 226 dager igjen til termin!

Skrevet

Jeg har 215 idag!! Gleder meg for hver dag som går. Formen er ikke noe bra her heller. Er kvalm veldig store deler av dagen, særlig når jeg blir sulten. Har vanskelig for å spise meg mett, for det er ingen mat som frister. Brekker meg når det går fort langt, slitsomt. Og begynner å kjenne antydning til bekkenplager allerede.. Har slitt veldig med bekken i de to forrige svangerskapene, og håper ikke det skal bli så ille denne gangen..

Skrevet

Hvor finner dere ut hvor mange dager dere har igjen?

Skrevet

Det står på "din egen side" her inne.

Skrevet

199 =)

Skrevet

225 jeg også likt vi da påskeklem fra meg til dere alle

Skrevet

197 dager igjen her, er nå over på 2. trimester=)

Skrevet

198 dager igjen her. det går så fort syns jeg. hehe:)

Skrevet

222 dager igjen........

Gleder meg veldig...

Skrevet

da er vi akkurat like langt på vei:)

Skrevet

237 :-P det er så leeeeenge til termin :-P Og dagene snegler seg avgårde når man er så kvalm og svimmel hele tiden. Men det går nok snart over håper jeg:-)))

Lykke til så mye til alle :-))

Skrevet

207 dager... :)

Sniker meg over på 2. tri om 1 uke og 1 dag!!!

Skrevet

"Bare" 202 dager igjen her....

Skrevet

Jeg har 210 dager igjen og formen er ganske så bra......ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...