Gå til innhold

Bleier til en på 10 mnd som er helt mark... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må prøve sånne "truse-bleier" fra Pampers, sånne up&go type.. Men hvordan er det når han har bæsja i dem? Å dra ned en sånn bleie vil jo ikke være helt praktisk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....man drar dem jo ikke ned da, man river de på sidene, både når det er tiss og bæsj i dem. Up & go er genialt! Mye bedre passform og ikke minst enklere. :o)

Skrevet

Du drar de ikke ned, du river de i sidene så de åpnes som en vanlig bleie

Skrevet

Du drar de jo ikke ned når det er bæsj, river den bare opp på siden ;)

Skrevet

Vi bruker libro sine og river de opp i kantene, drar de aldri nedover. Kan ikke skjønne at det ikke skal gå ann med pampers sine også..

Skrevet

Hehe..... *klasker-meg-i-panna*.

Trodde det fantes sånne slags trusebleier jeg, som du bare smatt på dem når de sto oppreist ;) Han syns ikke akkurat det er morsomt å ligge på ryggen å bli bytta bleier på, for å si det sånn!

Skrevet

Ja up&go(libero sine) er truse bleier. De tar du bare på når ungen står, tok av når ungen stod også når det bare var tiss. Men bæsj da må man nesten ha de ned på ryggen uansett for å få tørket vekk alt. Og da river man de opp i sidene.

Yngste var jeg nødt å skifte på, på gulvet, for trengte som oftest hjelp av en fot for å holde henne rolig nok for å skifte bæsjen:/ Hadde ikke lust til å ta bort bæsjebleier hun nei

Skrevet

Takker for svar!!! :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...