*ViMsA* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 måtte dere kle av dere helt ned til undertøyet første gangen? jeg har vært til en tidligere for noen år siden der jeg måtte det, og skal nå begynne igjen et annet sted, i dag. Er livredd for å kle av meg... Det gjelder en nakkeskade, så syntes det var veldig rart... må legge til at det var en gammal kjærring altså. takker for svar!!!
Gemini77 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Nei... jeg har vært pga kneet og har da kun trengt å ha kort skjorts slik at de kan holde på meg kneet uten for mye klær rundt. Da jeg gikk til kiropraktor så måtte jeg ta av meg gensere etc, men kunne ha på meg singlet.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Varierer veldig, jeg har gått til mange forskjellige beh., niende året jeg går til beh nå. Hos noen fysio måtte jeg ta av bukser når bekken og rygg skulle behandles, nå blir jeg beh for bekken, rygg, skuldre og nakke og går til en annen fysio igjen + kiro, trenger ikke ta av noenting, og det er bra. Jeg liker heller ikke å ligge i undertøyet når jeg skal behandles. En periode gikk jeg til naprapat da satt jeg i bare bh..ingen god følelse, så jeg skjønner deg !
*ViMsA* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Takk for svar! da håper jeg at jeg ikke blir spurt om det! ellers får jeg prøve å si at jeg helst vil slippe...! Måtte stå midt på gulvet i bare undertøy mens hun gikk rundt meg og tittet og skrev. Det var grusomt ubehagelig, og like før tårene trillet! Føltes veldig nedverdigende. Nå har jeg 1000 ganger dårligere forhold til kroppen min, så nå orker jeg bare ikke!!! ...i tillegg fått en mannlig fysioterapeut som er ca 27 *wææææ*
Gemini77 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Ta på deg singlet og en boxershorts eller noe under i tilfelle men kan ikke skjønne hvorfor du skal ta av deg med mindre de skal se på bekken og rygg,.
Trenger hjelp!! Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hei.Jeg gårtil fysioterapi og jeg første gangen måtte jeg ta alt over på overkroppen,fikk kun lov åå ligge i bh..Skal til behandling i morgen og da må jeg bare ligge i undertøy,og kvir meg som bare det..Skulle egentlig ta av meg alt sist,men han spurte om jeg hadde noe uder som skjulte litt og det hadde jeg ikke så sa at buksen fikk være på..Men i morgen tar jeg meden kortebukse,føler ikke for å ligge der avkledd.Og det hjelper ikke på at han er ca 28 år og er råkjekk :-( Kan ike si jeg gleder meg.Her behandles bekken ogrygg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå