Gå til innhold

Freaking hemoroids...:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jesus, jeg har da virkelig fått dem...Er vondt å sette seg, er vondt og hoste, er vondt å gå på do bare for å tisse, og de blir bare større..:o Har Alcos Anal både piller og krem, men de vil jo ikke bort..

Er dødssliten av å være på slutten fra før, forkjøla, feber, underlivskløe og nå hemoroider..Skal liksom nyte siste tiden og spare opp energi men sover jo ikke fordi jeg hoster om natta og springer på do i ett sett...Jeg er sliten, og tråkker sikkert de som har virkelige problemer under svangerskapet på tærne, for det har jeg gjort før pga mine "ubetydelige" problemer, men satan, jeg orker ikke mer snart, vil bare grine, eller være gravid uten alle tillegsproblemene, de tar all min energi..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xylocain 5%, salve som fåes på apoteket!!! Har hjulpet meg masse. Syns ikke alcos anal har hjulpet meg noe i det hele tatt!!

Vet hvordan du har det, og det er så absolutt ikke noe gøy!

Blir så forbanna og fortvila på samme tid... hvorfor i all verden må vi plages av sånt tull!!

Håper det ordner seg :)

Skrevet

Skjønner deg så innmari godt, hadde slike på slutten jeg også, på størresle med cherrytomater! Også så j.....li vondt!

Men smurte fire-fem ganger daglig med scheriproctsalve, og de andre gangene med xylocainsalve og etter ca fem dager var det betydelig bedre, og de trakk seg fint sammen igjen. Trodde de skulle poppe ut igjen når jeg fødte, men det gjorde de altså ikke! Men jeg bruker daglig mykgjørende middel, pluss microlax for å slippe å presse, for med en gang jeg får hard mage og må presse, blir det ille vondt igjen!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...