enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 ja, jeg begynte og tenke på det pga den andre tråden her, hehe! men jeg har en sønn. som blir 2 i april. i fjord(1års dagen) ba jeg bare noen venner som har barn i samme alder, (og selvfølgelig voksen selskap) men nå har han jo begynt i bhg, er det da normalt og be barna i bhg?(på den avdelinga vel og merke) når begynte dere med barne selskap?
BitteLiten *har født* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde selkap med bekjente barn når han var 1 år, og hadde også det nå i helgen da han fylte 2 år. Men planlegger å ha barneselskap neste år med barna i barnehagen... Det er mange der som har hatt bursdag, de feirer de jo litt i barnehagen som oftest.. men det er ikke noe som har hatt selskap enda, og på den avdelingen er eldstemann 3 år....
Lillebror Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 vi har begynt med barnebursdag når ungene har fyllt 3 år, synes ikke det er vits før det... da har vi heller hatt familieselskap med faddere,besteforeldre,tanter og onkler. etter fyllte 3 har det blitt dobbelt opp, familien en dag og ungenes venner annen dag!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 oki.. da trur jeg at jeg drøyer barnehagen til neste år, heller be noen venner med ungene sine istedet:)
Boulengerina Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Begynte med begge da de var 1 år. Første året var det bare venner med barn som ble bedt. Andre året ble barna fra bhg bedt:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 hmm. nå ble jeg usikker igjen, hehe... han har bare gått der i 1.5 mnd, så jeg vet liksom ikke hva de andre foreldrene pleier og gjøre der heller.. hmm... kanskje jeg skal høre med barnehage tantene hva som er mest vanlig:)
Trulte76 Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 vi vr så mange som hadde unger rundt samme alder..så vi inviterte hverandre på 1 årsdagen vi Men når denne lille kommer så trur jeg venter til den blir 4 eller noe sånt..
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Har ikke hatt noe annet enn familieselskap selv om jenta våres har gått i barnehagen i 1,5 år. Hun er heller ikke blitt invitert til noen barneselskap. Nå blir hun tre år i juni, så tenker at det er tidlig nok. Hun har allerede beg å snakke om bursdagen sin, og hvilken kake hun vil ha med i bhg
Dægern døtte Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Vi begynte med barneselskap når gutta fylte 4 år. Før det var det kun familieselskap....
Bolla med lille nurket. Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Min sønn fikk begynne å invitere noen venner v fyllte 4 år.
Gulp Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Hadde 6-7 småbarn her når han fylte ett år. Var kjempegøy, med boller til ungene, ettårskake og masse leven. Så selvfølgelig helt bomba ut her etterpå, men gøy var det;) En av de større barna fikk blåse ut lyset, og mødrene spiste litt kake. På kvelden var det slekta på besøk, og enda flere kaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå