Gå til innhold

isig 2 pp etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen:-)

Hvordan oppdaget du MA i utgangspunktet? Begynte du å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Jeg var akkurat 11 uker på vei å helt tilfeldig etter jeg hadde vært på do så så jeg på papiret og det var gammelt slimete blod på en måte, æsj æsj. Hadde ikke vondt noen plass i det hele tatt, eneste litt nederst i korsryggen, men tenkte det var fordi senga på hotellet var dårlig. Men verken i ryggen gikk bort dagen etter utskrapingen.

jeg tørka å tørka å så at det kom mer, men var ikke mye overhodet, og ingen klumper så trodde egentli ikke at det var noe abort. Men dagen etterpå fikk jeg ultralyd å da var d ikke hjerteaktivitet, så fosterets hjerte hadde nok sluttet å slå kanskje nesten 1 uke før.

Skrevet

Huff, det var trist..Er litt interessert i dette med MA siden jeg har hatt en selv..oppdaget ingen verdens ting før det ble konstantert på ul i uke 19 at det var dødt og hadde vært det i ca 5 uker..

Håper jeg også får god opfølging neste gang, det trenger jeg..

Skrevet

Åi så du gikk så lenge...ja det er ikke noe særlig. syntes det var så skummelt dette med MA at det kan være dødt flere uker omså før man kanskje får tegn på at det er noe galt eller i ditt tilfelle er tilfeldig oppdaget på ul.

derfor er det veeeldig betryggende nå at jeg får sjekk når jeg ønsker det. men vet at det ikke er så veldig vanlig når man "bare" har mistet 1 gang, så jeg er heldig der.

jeg skal få tidlig ultralyder til jeg er ca uke 13 tror jeg, å deretter kan jeg lytte etter hjertelyd der jeg jobber, jobber på legekontor så det skal bli greit.

trodde ikke at det bare skulle ta 3 pp før jeg ble gravid etter MA suden det var så mye tull å den første gangen jeg ble gravid var med IVF så har en gutt på 2 år å vise til der. så ble jeg gravid spontant i sommer uplanlagt faktisk og så spontant gravid nå igjen, så er veldig lykkelig for at vi klarte det selv:)

jaja dette ble litt langt:)

Skrevet

Så kjekt at du ble fort gravid igjen etter MA. Jeg er vanligvis veldig frukbar og har også en gutt på 2 år:-) Han ble til på første forsøk og det ble også den jeg mistet..Denne gangen har det tatt litt tid, var mye syklustull i starten, var sikkert en kjempestor påkjenning for kroppen. Rart jeg ikke ble kjempedårlig. Det ville ikke engang ut da jeg ble satt igang, men det kom til slutt..

Jeg hadde en kjemisk graviditet for et par mnd siden, har hatt en mens mellom og nå har jeg ikm om noen dager..testet i dag og fikk opp en svak strek, men litt for tidlig å rope hurra:-)

Skrevet

Oi oi kor spennende!! Krysser fingrene for deg at denne pp går d bra:) Du må holde meg oppdatert! Hadde virkeli ikkje tru på at jeg ble gravid i februar så da jeg fikk pos test ble jeg litt satt ut. men symptomene kom fort som de 2 gangene før, kjempe kvalm og dårlig. men denne gangen er det nesten litt "godt" å kjenne de sympt, skikkelig rart:)

masse lykke til:):)

Skrevet

Takk for det:-)

Jeg er også en av de som blir virkelig dårlig i starten..men denne gangen skal jeg ta imot kvalmen med takknemlighet:-) Jaja, vi får nå se..;-)Har ingen symptomer så jeg er ikke så sikker på den testen enda..Skal på påskeferie i morgen, så da skal jeg ikke ta tester med..skal teste igjen på mandag om en uke hvis ikke TR har meldt sin ankomst:-)

Får håpe jeg kommer inn til dere på 1.tri neste uke:-)

Du må ihvertfall ha masse lykke til og kose deg med spiren:-) Hvilken mnd er 2-åringen din født i forresten?

Skrevet

heisann jenter

Ville bare stikke innom og si KJEMPElykke til!!!!! Føler sånn med dere som har vært gjennom det å miste. Mistet selv i MA i desember og først nå, nøyaktig 3 mnd etter har jeg fått mensen igjen. Utrolig vond tid har det vært, så nå er det en kjempelettelse og igjen bli en prøver :)

Håper det klaffer for oss MA-jenter igjen veldig snart. Stor klem

Skrevet

min gutt er født i januar så nå får jeg okt/nov baby hvis alt går bra, men bryr meg egentlig ikke så mye om når på året de kommer, bare alt går bra:)

Satser på at du kommer inn på 1.trim neste uke, venter på deg der:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...